Klacht ABN AMRO: Compensatie voor te hoge rente

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 254336
Gebruiker
H. Pruiksma
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heel 2016 heb ik geprobeerd mijn hypotheekrentepercentages om te zetten. Door niet beschikbare of foutief werkende software (internetbankieren), door misinformatie en/of onkunde van medewerkers, doordat gegevens in mijn dossier (bijvoorbeeld inzake huisbankieren en taxatiewaarde) niet integraal werden doorgevoerd, doordat medewerkers niet reageerden op mijn mails kon ik de renteomzetting pas per 1 januari 2017 realiseren. Dit hield in dat de verhoging van de rente in november 2016 in mijn nadeel uitwerkte: de boete werd daardoor verlaagd maar dit bedrag weegt niet op tegen het hogere bedrag dat ik de komende jaren aan rente moet betalen.

De oplossing

Ik heb voor alles wat mis is gegaan twee keer (!) een tegemoetkoming van 500 Euro toegezegd gekregen waarvan ik er een heb ontvangen. Nog steeds zijn de zaken niet naar behoren geregeld. Ik wil volledig worden gecompenseerd voor de schade die ik leid door het hogere rentebedrag dat ik in de komende jaren moet betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dubbele klacht geplaatst.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H. Pruiksma
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing aangeboden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen