Klacht ABN AMRO: Compensatie voor te hoge rente

H. Pruiksma

Heel 2016 heb ik geprobeerd mijn hypotheekrentepercentages om te zetten. Door niet beschikbare of foutief werkende software (internetbankieren), door misinformatie en/of onkunde van medewerkers, doordat gegevens in mijn dossier (bijvoorbeeld inzake huisbankieren en taxatiewaarde) niet integraal werden doorgevoerd, doordat medewerkers niet reageerden op mijn mails kon ik de renteomzetting pas per 1 januari 2017 realiseren. Dit hield in dat de verhoging van de rente in november 2016 in mijn nadeel uitwerkte: de boete werd daardoor verlaagd maar dit bedrag weegt niet op tegen het hogere bedrag dat ik de komende jaren aan rente moet betalen.

Ik heb voor alles wat mis is gegaan twee keer (!) een tegemoetkoming van 500 Euro toegezegd gekregen waarvan ik er een heb ontvangen. Nog steeds zijn de zaken niet naar behoren geregeld. Ik wil volledig worden gecompenseerd voor de schade die ik leid door het hogere rentebedrag dat ik in de komende jaren moet betalen.

ABN AMRO
    Dubbele klacht geplaatst.

H. Pruiksma
Er is geen oplossing aangeboden.

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?