Opgelost door ABN AMRO: Contact met de nabestaandendesk over de inhoud van het dossier is niet mogelijk.

Verdriet219

Heb, nu bijna 3 weken geleden, het overlijden van mijn moeder doorgegeven. Zou, volgens de website, binnen 48 uur worden gebeld. Na 4 dagen maar gebeld met ABN en kreeg de melding dat ik rustig moest wachten want ze hadden het druk. Na een week kreeg ik, via mail, een Bevestigingsformulier overlijden toegestuurd. Deze ondertekend teruggestuurd. Na een paar dagen gebeld met de nabestaandendesk om te vragen of en wat ze nog meer moesten hebben. Kon die persoon niet zeggen. Ik moest hiervoor een belafspraak maken, welke pas 4 werkdagen later kon plaatsvinden. Vandaag was de belafspraak, maar de telefoon bleef stil. Net weer contact proberen te leggen met de nabestaandendesk, maar na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan de hoorn er maar opgelegd.
Op de website staat dat ze heel anders met een overlijdensmelding omgaan. Ik vind het contact ver beneden de maat. Ik doe van alles om informatie te krijgen maar dat is me na bijna 3 weken niet gelukt. Ik vraag me dan ook af hoelang het gaat duren voordat ik weer over de rekening van mijn moeder kan beschikken.

Ik wil dat ze me vertellen of en eventueel wat ik nog moet aanleveren om zo snel mogelijk weer toegang tot de rekening van mijn overleden moeder te kunnen krijgen.
Ook zou ik graag vernemen hoelang dit allemaal nog gaat duren.

ABN AMRO
    Beste Verdriet219,

Ik heb u vandaag inmiddels een aantal malen gesproken over deze klacht.
    Zoals besproken kunt u zich bij een van onze kantoren aan de balie melden. Mijn collega’s kunnen u vervolgens verder helpen.

Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag!

Rob
    ABN AMRO Webcare
    Verdriet219
    Rob van ABN AMRO webcare heeft me prima en snel geholpen. Bleek dat er niets meer hoefde te worden aangeleverd. Ben eind vorige week naar de bank geweest en ga er vanuit dat ik deze week toegang tot rekening krijg. Heel hartelijk bedankt! ( Alleen erg jammer dat er een klacht voor nodig was om het voor elkaar te krijgen.)

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?