Opgelost door ABN AMRO: De aanvraag en navraag van een creditcard wordt klungelachtig afgedaan.

content Opgelost
F.L. Feijen

Ongeveer 6 weken terug vraag ik een creditcard aan. Binnen 10 werkdagen mag u die verwachten zegt de medewerkster.
Maar er komt niets en dan begint de ramp. Mijn aanvraag is verdwenen. Ja , ze kunnen daar ook goochelen !! Keer op keer moet ik vervolgens bellen en bellen, omdat de afspraken niet nagekomen worden, omdat ik doorverbonden wordt waarbij de verbinding wordt verbroken en moet ik weer bellen en wachten en wachten. Als ik de zoveelste keer vraag of ze mijn nummer niet willen noteren, en mij even terugbellen, doen ze dat, want de aanvraag is nu weg en het komt eraan. Zeker we beloven u even terug te bellen maar dat gebeurt niet
Afgelopen week spreek ik Romain Pengel, vriendelijke man , hij kijkt het na, nee het moet nu in orde komen maar hij zegt me toe donderdag 5 november terug te bellen.
Dus niet.
en dus kan ik wéér bellen , weer wachten en wachten want tja "momenteel zijn al onze medewerkers in gesprek en het is drukker dan normaal" NORMAAL !!!
FATSOENLIJK MET JE KLANTEN OMGAAN DAT IS NORMAAL.

ABN/ AMRO Er lijkt geen glimp meer over van de nette bank die jullie vroeger waren !!
En dan vrijdag, Ik moet dus wééééér bellen. Nu mevrouw Sylvana Aarde aan de lijn, ook heel vriendelijk, ik leg haar bovenstaande in het kort uit.
Ze reageert adequaat en heel begripvol. Dat doet goed! Ze kijkt het na en laat weten dat de aanvraag de deur uit is. Lijkt het toch nog goed te komen. Als compensatie voor alle tijd en ergernis krijg ik een kleine vergoeding. Niet het bedrag maar het gebaar is toch netjes.
En nu ? Nu wacht ik hoopvol op mijn creditcard...... en ik hoop AbnAmro dat mijn ervaringen jullie doen inzien dat er echt wel wat te verbeteren valt bij jullie...!

Het communicatietraject bij telefonisch contact eens nalopen want het kan dus makkelijk keer op keer mislopen. Geef een contactpersoon en laat klanten niet elke keer in actie moeten komen en in totaal uren en uren aan de telefoon hangen om niks.

ABN AMRO
    Beste heer/mevrouw Feijen,

Bedankt voor melden van deze klacht.

Wat naar om te horen dat het contact en de aanvraag voor een creditcard zo moeizaam is verlopen. De afgelopen weken zijn we inderdaad wat slechter bereikbaar geweest. We doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor dit ongemak.

Ik begrijp dat mijn collega heeft toegezegd dat de aanvraag nu in goede orde is ontvangen en dat de aanvraag nu in behandeling is genomen. Graag hoor ik via dit forum wanneer het is afgerond en of dit goed is verlopen.

Gabie
    ABN AMRO Webcare

F.L. Feijen
Doel bereikt. maar de ABn/Amro route ernaar toe is een lijdensweg. Vriendelijke medewerkers, zonder meer, maar als het dan mis gaat, gaat h et keer op keer mis, en telkens weer en telkens weer en telkens weer ellenlange wachttijden. Ik vond het erg onfatsoenlijk!

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?