Klacht ABN AMRO: De betaalkaart is geblokkeerd door de ontbrekende informatie in het clientbestand.

Svetlana G

Mijn dochter kon haar lunch niet kopen omdat haar kaart onverwacht geblokkeerd was door de ABN AMRO Bank. Ik heb de achterkant van de betaalde lijn gebeld en na bijna 15 minuten wachten werd meegedeeld dat de bank de kaart blokkeerde omdat ze geen sociaal veiligheidsnummer van mijn dochter hebben. Zij hebben het gedaan omdat ze ons daarover zouden informeren.
Tegelijkertijd stuurt mijn man al een maand geleden de kopieën van het paspoort van mijn dochter met het socialezekerheidsnummer daarop aan de Bank.
De Bank weigerde te ontgrendelen totdat ze het socialezekerheidsnummer hebben dat we al hebben verstrekt.

ABN AMRO
    Beste S Gultyaeva,

Wat vervelend dat uw dochter haar pinpas niet meer kan gebruiken. Ik snap dat u dit snel opgelost wilt hebben.

Het is inderdaad belangrijk dat wij de BSN van uw dochter in ons systeem hebben. Het is jammer dat dit nog niet ingevuld is terwijl uw man dit heeft doorgegeven. Wat hier de reden voor is kan ik via deze website niet uitzoeken.

Om het snel op te lossen, is het goed als uw man en uw dochter samen naar kantoor komen. Als zij samen hun identiteitsbewijs meenemen, kan de BSN direct in ons systeem ingevuld worden. Ook kan uw dochter haar bankpas deblokkeren zodat zij weer kan pinnen.

Heeft u meerdere kinderen? Dan is er kans dat ook van uw andere kind(eren) geen BSN bekend is. Laat hen dan ook met uw man en dochter mee naar kantoor komen.

ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?