Klacht ABN AMRO: De debiteuren overzicht van stater is incompleet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 349842
Gebruiker
Mc2000
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Geld binnen ABN verdwenen

De oplossing

Onze klacht serieus neemt na 3 jaar afgewimpeld te worden

5 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Mc2000,

    Vanochtend heb ik u telefonisch gesproken over deze klacht.

    In ons gesprek heb ik aangegeven de mogelijkheden voor u uit te zoeken. Ik verwacht hier morgenochtend bij u op terug te kunnen komen.


    Met vriendelijke groet,

    Rob
    ABN AMRO Webcare
  2. Auteur
    Mc2000
    Datum
    Helaas kreeg ik vandaag een e-mail om 15:55.
    Dat ABN zegt:
    Wij kunnen deze klacht niet in behandeling nemen .
  3. Auteur
    Mc2000
    Datum
    Heb een mail terug gestuurd
    Of ze ons alsjeblieft op gesprek kunnen laten komen.waar we al 3 jaar lang om vragen.
    Bedragen op de STATER overzicht zijn incompleet.terwijl wij kunnen bewijzen dat dit betaald is.
    En ABN Doet helemaal niks om ons tegemoet te komem.en wijst ons al 3 jaar af
    Ondanks dat wij bewijs hebben.
  4. Auteur
    Mc2000
    Datum
    In het bericht van ABN op klachtenkompas staat ook dat ik vanochtend met
    Rob heb gesproken van ABN Webcare....
    Die heb ik nog nooit aan de telefoon gehad,,,,dat is raar dat dhrbdit wel zegt .
    En dat ik een paar min later in een privé e-mail krijg dat ons klacht miet in behandeling wordt genomen
  5. Auteur
    Mc2000
    Datum
    Vanmorgen ABN aan tel gehad
    Dhr van scholten is bewijsmateriaal die we aangetekend hebben verstuurd kwijtgeraakt .
    En ze wimpelen ons af ga maar naar de rechter.
    Zonder dat ze onze klacht serieus nemen
    T enige wat we Willem is een persoonlijk gesprek
    Dus nogmaals mogen we bij de ABN op gesprek komen en ons bewijs laten zien ?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mc2000
Datum
Uiteindelijke oplossing
Naar de rechter
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen