Klacht ABN AMRO: De identificatie app van de bank werkt niet

Klachtnummer
# 502244
Gebruiker
M. Postumus
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kreeg 24 nov een verzoek van de bank om mij te identificeren. Dat lukte niet onlins, dus heb ik een klacht gestuurd. Daar heb ik antwoord op gekregen. Dus lukte het 1 dec om mij te identificeren. Op de app stond duidelijk dat de identificatie was gelukt!!!
Maar nu krijg ik weer een brief van de bank dat ik mij moet identificeren. Hoe kan dat???

De oplossing

Controleren waarom de identificatie niet lukt

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste M. Postumus,

    Goed dat u naar aanleiding van de brief zo snel uw gegevens heeft aangeleverd. Het komt voor dat het net langs elkaar loopt dat de gegevens geregistreerd zijn en dat er een brief klaar ligt om te verzenden. U kunt deze laatste brief als niet verzonden beschouwen.

    Met vriendelijke groet,

    Janwalter

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen