Klacht ABN AMRO: De nabestaandendesk van ABNAMRO doet haar werk niet!

Spyder#01

Om de bankrekening van mijn overleden broer op te kunnen heffen heeft de nabestaandendesk op 26-11-2020 mij het formulier "Stoppen ABN AMRO rekening " toegestuurd. Het correct en volledig ingevulde formulier heb ik per kerende post in de bijgeleverde antwoordenvelop aan ABNAMRO terug gestuurd. Nu, bijna 6 maanden later blijkt dat de rekening nog steeds niet opgeheven is en er kosten in rekening worden gebracht die van het, nu negatieve saldo, van de rekening worden afgeschreven. Op mijn vriendelijke verzoek alsnog met terugwerkende kracht de rekening op te heffen wordt ontkend dat het formulier ontvangen zou zijn en verder alleen maar gereageerd met pogingen mij van het kastje naar de muur te sturen.

met terugwerkende kracht de rekening opheffen die al meer dan 5 maanden geleden opgeheven had moeten zijn.

Beste Spyder#01,

Wat vervelend om te horen dat u hier zolang mee bezig bent. Ik zoek graag het een en ander voor u uit.

Met welke afdeling heeft u voor het laatst contact gehad en doorgekregen dat de stukken niet zijn ontvangen?

Gabie
    ABN AMRO Webcare
    Beste Spyder#01,

Dank voor het doorsturen. Ik heb een mail gestuurd naar de desbetreffende afdeling. Zodra ik hier bericht op krijg dan laat ik dat zo snel mogelijk weten.

Gabie
    ABN AMRO Webcare

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?