Klacht ABN AMRO: De pop up van abn amro moet weg van bellen rekening openen lukt niet

arwan

Ik heb een mijn standaard pakket gewijzigd naar BetaalGemak Extra.

Ik heb hierbij 4 losse rekening geopend en er staat dat je 5 kunt openen. Als ik nog een rekening wil openen lukt dat niet. Ik kies nieuwe product aanvragen Extra betaalrekening aanvragen, dan kom je op een scherm dan krijgt ik dit probleem Let op

De aanvraag kan niet worden voortgezet. U kunt onze medewerkers bereiken op 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten) of kom langs op een bankkantoor.
!
Er is een onverwachte technische fout opgetreden.

Er is een onverwachte technische fout opgetreden. Sluit het scherm en probeer het na een paar minuten opnieuw. Let op: alle wijzigingen die u heeft opgeslagen, gaan verloren! Mocht de fout zich blijven voordoen, neemt u dan contact op met de ABN AMRO

Ik heb gisteren ook opgebeld en ze zeggen dat er een storing is. Maar blijkbaar is dit probleem niet opgelost. Ze hebben mij gezegd dat je gewoon nog een rekening kunt openen.

Ook een medewerker van ABN AMRO gesproken en die heeft dit gezegd,

Het is sowieso vreemd dat je geen extra rekening kan openen. Binnen het betaalgemak extra pakket heb je tot 6 betaalrekeningen gratis, maar het openen van extra betaalrekeningen tegen los tarief zou moeten werken.

Probeer je wellicht een bepaalde spaarrekening te openen die je al hebt? Het is namelijk wel zo dat je per spaarrekening (Direct Sparen, Direct Kwartaal Sparen en Vermogens Sparen) er maar 1 per tenaamstelling kan aanhouden. Heb je bijvoorbeeld al een Direct Sparen en probeer je op dezelfde naam er nog een te openen, dan krijg je een foutmelding.

Bij een ondernemers of bedrijf rekening openen kun je die wel openen dan zie je mijn naam wel verschijnen. Maar dit heb ik niet nodig wil gewoon een prive rekening openen en geen zakelijk.

Ik hoop dat iemand mij met dit probleem kan helpen??

Dat het probleem in mijn internet bankieren wordt opgelost.

Beste Arwan,

Onhandig dat het niet lukt om de extra rekening online te openen.
    Om dit met je te bespreken heb ik je geprobeerd te bereiken op het telefoonnummer dat je bij de klacht vermeld hebt. Helaas krijg ik bij een belpoging de melding dat dit nummer niet in gebruik is.

Zou je in een reactie op dit bericht aan willen geven wanneer ik je kan bereiken. Tevens wil ik je vragen om het nummer te controleren dat je bij je klacht vermeld hebt.

Rob
    arwan
    Ik heb mijn nummer al veranderd. Je kunt bellen.

Groeten,

M.A.A
    Beste Arwan,

Dank je wel! Ondertussen ben ik verder in de situatie gedoken. Ik vermoed dat de eerdere pogingen in het systeem blijven hangen, waardoor het opnieuw aanvragen van de extra rekening nu hoe dan ook niet lukt.

Ik heb dit issue uitgezet bij onze ICT afdeling. Zodra ik van hen een terugkoppeling heb, neem ik of mijn collega alsnog telefonisch contact met je op.

arwan
    Maar wanneer wordt dit probleem opgelost. Ligt dit aan mijn internetbankieren accountant? Of geldt dit ook het geval bij iedereen die ook een extra betaalrekening wil gaan openen?
    Beste Arwan,

Het kan enkele werkdagen duren voordat onze ICT Afdeling de "oude" aanvragen heeft verwijdert. Vanmorgen heb ik bericht gehad dat het nu moet lukken om een extra rekening aan te vragen.

Naar aanleiding hiervan heb ik net telefonisch contact met je opgenomen. Helaas lijkt het opgegeven nummer (eindigend op 235) niet te bestaan.

Ik hoor graag op welk nummer je bereikbaar bent en op welk tijdstip (werkdagen 09.00 - 17.00 uur) dit het beste uitkomt.

Beste Arwan,

Fijn dat we elkaar gesproken hebben. Inmiddels staat de aanvraag voor de nieuwe rekening helemaal klaar binnen het Internet Bankieren. Je hoeft deze opdracht alleen nog te verzenden.

Nadat je ingelogd bent op www.abnamro.nl (niet via de app) gaat u naar "Takenlijst". In de Takenlijst ziet u de aanvraag staan. Deze selecteer je en bevestig je met de e.dentifier.

Laat je weten of dit lukt?

Beste Arwan,

Wat jammer dat het toch niet lukt! Ik bel je graag weer op om even één en ander na te kijken.
    Wanneer komt het uit dat we je tussen 09.00 en 17.00 uur bellen?

arwan
    Het is wel gelukt maar via de handmatige weg helaas via de responds code.

Zou je mij kunnen zeggen? Wanneer gaat dit eigenlijk weg? Maar snapt er totaal niks van?

Beste Arwan,

Ik bel je graag nog eens op om het even na te kijken. Laat je even weten wanneer je bereikbaar bent? We kunnen je bellen tussen 09:00 en 17:00 uur.

ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?