Klacht ABN AMRO: De procedure online identificeren werkt niet

wllm1wbmstr

De procedure om je online te identificeren werkt niet.
Na het ingeven van de persoonlijke code en de geboortedatum verschijnt een scherm waarin op 'Verder' moet worden geklikt.
Op het volgende scherm verschijnt de mededeling dat er een storing is.
Toen ik op maandag 7 september belde werd mij meegedeeld dat het probleem de volgende week opgelost zou zijn.
Dit is echter niet het geval.

Het probleem oplossen

ABN AMRO
    Beste wllm1wbmstr,

Het klopt dat er problemen zijn bij het online aanleveren van de identiteitsgegevens. Op dit moment wordt er nog onderzocht waardoor de problemen wordt veroorzaakt. Vandaar dat u nog steeds een storingsmelding kan krijgen.

Hoewel ik begrijp dat het erg vervelend is dat u het steeds opnieuw moet proberen, vragen wij het klanten inderdaad om het na een week opnieuw te proberen. We weten namelijk vooraf niet hoe snel de oorzaak gevonden wordt en hoe lang een oplossing op zich laat wachten.

U kunt op dit moment proberen of het wel lukt als u de gegevens aan probeert te leveren via een ander mobiel toestel. Ook kan het helpen om via de Mobiel Bankieren app in te loggen en dan de volgende stappen te nemen; Ga naar instellingen > persoonlijke gegevens (Internet Bankieren wordt geopend) > zelf regelen > gegevens beheren > Identificatiebewijs aanleveren.

Mocht beide niet lukken bent u uiteraard ook welkom op één van onze kantoren.

Elvira
    ABN AMRO Webcare

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?