Opgelost door ABN AMRO: Deblokkering rekening overleden ouder duurt veel te lang.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 424328
Gebruiker
Puck
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na overlijden moeder in november 2019 , ABN Amro erfverklaring gestuurd en keuzes duidelijk gemaakt in december 2019, gemaild op 9 januari, gebeld 3 weken later. Nu is het 14 februari 2020 en de rekening is nog steeds geblokkeerd!

De oplossing

Deblokkering rekening zo spoedig mogelijk.

2 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Goedemiddag Puck,

    Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw moeder.

    Ik heb contact gehad met onze Nabestaandendesk.
    Helaas heeft onze Nabestaandendesk een behoorlijke achterstand te verwerken.
    Excuus hiervoor.

    De verwerking en afwikkeling zal zo snel mogelijk plaats vinden.
    Wacht dit nog even af. Ook al duurt het al erg lang.

    Nogmaals excuus voor het lange wachten.

    Met vriendelijke groet,

    Bas
    ABN AMRO Webcare
  2. Auteur
    Puck
    Datum
    Inmiddels is de rekening gedeblokkeerd. Een dag na indienen klacht....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Puck
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alsnog in aktie gekomen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?