Op 17 februari 2015 heb ik ( S. Siebenga, Aengwirderweg 333 te Tjalleberd), een betalingsopdracht voorlopige aanslag inkomstenbelasting afgegeven bij de ABNAMRO bank in Heerenveen. Er geldt een korting van Euro 86,00 bij betaling ineens voor 28/2. Op 28/2 kreeg ik bericht van de bank dat de betaling niet kon worden uitgevoerd i.v.m. incorrecte ondertekening. Dit betekent dat ik de korting van Euro 86,00 nu misloop. Ik meen dat de berichtgeving van de bank veel te lang onderweg is geweest.
Gewenste oplossing
Compensatie van het kortingsbedrag.
4 reacties
Auteur
ABN AMRO
Datum
Beste heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om een betalingsopdracht terug te krijgen. Zeker als u daardoor een korting misloopt. Graag neem ik telefonisch contact met u op om dit te bespreken en gezamenlijk tot een oplossing te komen. Als u dit goed vindt, dan verneem ik graag van u wanneer wij contact met u op kunnen nemen. U hoeft in uw voorkeur voor een dag en tijdstip geen rekening te houden met de openingstijden van de kantoren. Dit omdat onze afdeling 24 uur per dag aanwezig is.Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. T. de Waal
Auteur
Wyna
Datum
Goedemiddag mevrouw de Waal,U kunt met ons contact opnemen op zondag 22 maart tussen 19:00 en 22:00.Met vriendelijke groet. S. Siebenga
Auteur
ABN AMRO
Datum
Beste heer, mevrouw,Helaas waren wij niet in de gelegenheid om op het genoemde tijdstip contact met u op te nemen. Ik heb nu met uw echtgenote afgesproken u morgenavond tussen 18:00 uur en 18:30 uur te bellen.Met vriendelijke groet,Webcare ABN AMRO Mw. L. Rietdijk
Auteur
ABN AMRO
Datum
Beste heer,Fijn dat ik u net heb gesproken. Uw bericht heb ik intern doorgegeven en het verzoek tot compensatie heb ik ingediend.Als u vragen heeft, hoor ik dit graag van u.Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. E. Van der Molen
Ook een klacht indienen over ABN AMRO?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.