Klacht ABN AMRO: dienstverlening afwerken betalingsopdracht

Klachtnummer
# 101979
Gebruiker
Wyna
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Op 17 februari 2015 heb ik ( S. Siebenga, Aengwirderweg 333 te Tjalleberd), een betalingsopdracht voorlopige aanslag inkomstenbelasting afgegeven bij de ABNAMRO bank in Heerenveen. Er geldt een korting van Euro 86,00 bij betaling ineens voor 28/2.
Op 28/2 kreeg ik bericht van de bank dat de betaling niet kon worden uitgevoerd i.v.m. incorrecte ondertekening.
Dit betekent dat ik de korting van Euro 86,00 nu misloop. Ik meen dat de berichtgeving van de bank veel te lang onderweg is geweest.

Gewenste oplossing

Compensatie van het kortingsbedrag.

4 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om een betalingsopdracht terug te krijgen. Zeker als u daardoor een korting misloopt. Graag neem ik telefonisch contact met u op om dit te bespreken en gezamenlijk tot een oplossing te komen. Als u dit goed vindt, dan verneem ik graag van u wanneer wij contact met u op kunnen nemen. U hoeft in uw voorkeur voor een dag en tijdstip geen rekening te houden met de openingstijden van de kantoren. Dit omdat onze afdeling 24 uur per dag aanwezig is.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. T. de Waal
  2. Auteur
    Wyna
    Datum
    Goedemiddag mevrouw de Waal,U kunt met ons contact opnemen op zondag 22 maart tussen 19:00 en 22:00.Met vriendelijke groet.
    S. Siebenga
  3. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer, mevrouw,Helaas waren wij niet in de gelegenheid om op het genoemde tijdstip contact met u op te nemen. Ik heb nu met uw echtgenote afgesproken u morgenavond tussen 18:00 uur en 18:30 uur te bellen.Met vriendelijke groet,Webcare ABN AMRO
    Mw. L. Rietdijk
  4. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer,Fijn dat ik u net heb gesproken. Uw bericht heb ik intern doorgegeven en het verzoek tot compensatie heb ik ingediend.Als u vragen heeft, hoor ik dit graag van u.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen