Opgelost door ABN AMRO: Dikke mist en vertragingstactiek ABN AMro

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 281127
Gebruiker
Surfingjohn
Datum
3 reacties

Details

Klacht

bijstorting spaarhypotheek

Gewenste oplossing

binnen 7 werkdagen het formulier zodat ik kan bijstorten op spaarhypotheek
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

3 reacties

  1. Auteur
    Surfingjohn
    Datum
    aanvulling op bovenstaande:

    Op 29-9-2017 telefonisch contact gehad met de ABN met de vraag om een formulier voor een bijstorting spaarhypotheek, men belooft binnen 7 dagen contact op te nemen.
    Op 18-10-2017 nogmaals gebeld, aangezien er geen enkel bericht bij mij is binnen gekomen. Zelfde avond een adviseur aan de lijn gehad, duidelijk gemaakt dat ik van alle regels omtrent deze zaak op de hoogte ben (bij onafhankelijk adviseur en consumentenbond informatie opgevraagd. Men verzekerde mij op 20-10-2017 een berekening toe te sturen (zelfs een wachtwoord gehad op de beveiligde berekening te openen)
    20-10-2017 mailtje ontvangen dat men de zaak niet heeft kunnen afronden en een collega de komende week de zaak op zich neemt.
    1-11-2017 mailtje ontvangen : Gebleken is dat mijn collega de berekening niet zelf kon maken aangezien wij geen inzage hebben in de polishistorie van deze polis. Hierdoor hebben wij ASR gevraagd te berekenen wat u maximaal kunt storten in de spaarhypotheekpolis. De verwachte doorlooptijd is 3 weken op dit moment bij ASR. Zodra ik beschik over de gevraagde berekening zal ik u verder informeren.
    15-11-2017 gevraagd naar de stand van zaken.

    16-11-2017 mailtje ontvangen: De doorlooptijd bij de verzekeraar is op dit moment 4 tot 6 weken i.v.m. de eindejaarsdrukte. U hoort van mij zodra ik van hen reactie heb ontvangen.

    Oftewel ik ben door de ABN in het welbekende bos beland, waar ook nog een zeer dikke ondoordringbare mist hangt!

  2. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Goedemiddag,

    Wat een langlopend proces zeg… Ik snap dat deze vertraging niet prettig is.
    Ik ben er direct voor je achteraan gegaan.

    De desbetreffende afdeling heeft aangegeven uiterlijk donderdag per e-mail contact met je op te nemen. Ze versturen dan ook de berekening en geven uitleg over het verdere proces.
    Mijn excuses over de miscommunicatie aangaande het proces.

    Ik hoor graag of na donderdag alles verder duidelijk is.

    Met vriendelijke groet,

    Bas
    ABN AMRO Webcare
  3. Auteur
    Surfingjohn
    Datum
    Vanavond mutatieformulier ontvangen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen