Opgelost door ABN AMRO: Dikke mist en vertragingstactiek ABN AMro

sad Opgelost

bijstorting spaarhypotheek

binnen 7 werkdagen het formulier zodat ik kan bijstorten op spaarhypotheek

aanvulling op bovenstaande:

Op 29-9-2017 telefonisch contact gehad met de ABN met de vraag om een formulier voor een bijstorting spaarhypotheek, men belooft binnen 7 dagen contact op te nemen.
    Op 18-10-2017 nogmaals gebeld, aangezien er geen enkel bericht bij mij is binnen gekomen. Zelfde avond een adviseur aan de lijn gehad, duidelijk gemaakt dat ik van alle regels omtrent deze zaak op de hoogte ben (bij onafhankelijk adviseur en consumentenbond informatie opgevraagd. Men verzekerde mij op 20-10-2017 een berekening toe te sturen (zelfs een wachtwoord gehad op de beveiligde berekening te openen)
    20-10-2017 mailtje ontvangen dat men de zaak niet heeft kunnen afronden en een collega de komende week de zaak op zich neemt.
    1-11-2017 mailtje ontvangen : Gebleken is dat mijn collega de berekening niet zelf kon maken aangezien wij geen inzage hebben in de polishistorie van deze polis. Hierdoor hebben wij ASR gevraagd te berekenen wat u maximaal kunt storten in de spaarhypotheekpolis. De verwachte doorlooptijd is 3 weken op dit moment bij ASR. Zodra ik beschik over de gevraagde berekening zal ik u verder informeren.
    15-11-2017 gevraagd naar de stand van zaken.

16-11-2017 mailtje ontvangen: De doorlooptijd bij de verzekeraar is op dit moment 4 tot 6 weken i.v.m. de eindejaarsdrukte. U hoort van mij zodra ik van hen reactie heb ontvangen.

Oftewel ik ben door de ABN in het welbekende bos beland, waar ook nog een zeer dikke ondoordringbare mist hangt!

ABN AMRO
    Goedemiddag,

Wat een langlopend proces zeg… Ik snap dat deze vertraging niet prettig is.
    Ik ben er direct voor je achteraan gegaan.

De desbetreffende afdeling heeft aangegeven uiterlijk donderdag per e-mail contact met je op te nemen. Ze versturen dan ook de berekening en geven uitleg over het verdere proces.
    Mijn excuses over de miscommunicatie aangaande het proces.

Ik hoor graag of na donderdag alles verder duidelijk is.

Bas
    ABN AMRO Webcare
    Vanavond mutatieformulier ontvangen

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?