Klacht ABN AMRO: Door fraude heeft ABN AMRO mijn rekening geblokeerd terwijl ik de slachtoffer ben.
Details
Klacht
Ik was me bank pas kwijt en enkele dagen later zag ik dat er geld was gestort op me rekening en eindstand ook eraf gehaald. Daarna wou ik kijken waar ze hadden gepint en blijkt dat me rekening geblokkeerd was door ABN AMRO. Alleen kan ik me rekeningen niet betalen. Heb daarna ABN AMRO gebeld konden ze me geen specifieke tijd geven waneer dit opgelost is. Daarna blijkt dat het ongeveer 8 weken zal duren. En wil ik weten waarom ik als slachtoffer een dader wordt gezien. Zonder enige overleg. En ze zeiden ook dat ik een brief zal krijgen maar 4 weken zijn verstreken. En ik heb ff gegoogled en er staat dat er kans is dat ik weg moet bij de bank en dat ik 8 jaar op zwarte lijst zal staan. Terwijl ik juist een slachtoffer ben. Echt schandalig dit ik heb hier echt geen woorden voor!Gewenste oplossing
Door me te laten helpen om de daadwerkelijke dader te vinden en dat me rekening weer wordt gedeblokkeerd en dat ik voortaan een bericht krijg waneer er iets gebeurd is met me rekeningDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.