Klacht ABN AMRO: E-mails worden niet beantwoord.

Klachtnummer
# 458760
Gebruiker
Linkie#48
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn e-mails van 19 en 26 juni 2020 aan het adres bankzaken-afhandelen@nl.abnamro.com worden niet beantwoord. Hierdoor kan ik een lopend probleem niet oplossen.
Bij voorbaat dank voor uw bemiddeling,
Vriendelijke groet,
Leon Tomesen.

De oplossing

Mijn e-mails beantwoorden of via WhatsApp of telefonisch contact met mij opnemen.

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Linkie#48,

    Logisch dat u graag zo snel mogelijk antwoord wilt hebben op de e-mails. Vanwege grote drukte bij de afdeling duurt het helaas langer voordat u reactie krijgt.

    Als er dringende zaken zijn raad ik u aan contact op te nemen met 0031-206281828. Deze afdeling is namelijk de enige die inzage heeft in uw klantgegevens en u daadwerkelijk kan helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Elvira
    ABN AMRO Webcare

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?