Klacht ABN AMRO: E-mails worden niet beantwoord.

Linkie#48

Bank wil relatie met mij beëindigen. Dit is geen probleem, zolang mijn saldo maar wordt overgemaakt op een door mij reeds opgegeven rekening van mijn bank in een land buiten de EU waar ik nu nog woon.
Dit is na twee verzoeken nog steeds niet gebeurd en ik heb ook geen suggestie gekregen wat te doen om dit mogelijk te maken. De gevolgen zijn tamelijk desastreus, zoals ik de bank al voorspeld had: nl. (binnen enkele dagen) huisuitzetting.

Mijn saldo overmaken op de door mij opgegeven rekening.

ABN AMRO
    Beste Link#48,

Logisch dat je graag ziet dat het saldo van je rekening bij ons zo spoedig mogelijk wordt overgemaakt naar de opgegeven rekening in het buitenland.

Ik begrijp uit de titel van uw bericht dat u de verzoeken per mail heeft doorgegeven. Vanwege de drukte langer duurt het helaas langer voordat u daar reactie op krijgt. Om de huidige status na te kijken kunt u telefonisch contact opnemen met hen via 0031-206281828. Zij zijn op werkdagen bereikbaar van 08.00 - 17.00 uur Nederlandse tijd.

Voor klanten in dit traject hebben overige medewerkers geen inzage in de klantgegevens.

Elvira
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?