Klacht ABN AMRO: eenzijdig aanpassing

chiller122

Kanloos, met de overstap beloven ze je dat na de eerste afschrijving 2 weken na de eerste incasso je de cashback gestort krijgt van 50 euro. Maar na contact gehad te hebben , geven ze ineens aan dat dit 2 maanden is geworden, dus eenzijdig de cashbackvoorwaarden aanpassen en dit niet communiceren richting de klant. Hoe zullen ze bij schade omgaan met je als klant! Als je vraagt om de cashbackvoorwaarden krijg je deze niet! Echt duistere partij! Ik pack mijn cashback en ben daarna echt weg bij deze onbetrouwbare partij!

gewoon de cashback: sluit voor 1 november de woonverzekering en heb in november een extraatje om je huis gezellig in te richten!!!!

ABN AMRO
    Beste chiller122,

Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt wanneer je nu al op die 50 euro had gerekend. Bij de voorwaarden van dit soort acties staat ook aangegeven dat ABN AMRO altijd (tussentijds) de actie kan wijzigen,verlengen of stoppen.

Je geeft aan dat je contact hebt gehad en dat er is aangegeven dat je de cashback binnen 2 maanden krijgt. Ik wil je dan ook vragen nog even geduld te hebben tot deze periode is verstreken. Mocht je om één of andere reden het geld na de 2 maanden niet hebben, laat het weten. Dan gaan we hier voor je achteraan.

Janwalter
    ABN AMRO Webcare
    chiller122
    Inderdaad weer hele kleine lettertjes van de verzekeraar. Geeft aan hoe serieus jullie de klant centraal stellen.

chiller122
Verwijzen naar de kleine lettertjes van de voorwaarden van de actie. Ze hebben de spelregels tydens het spelletje aangepast en ja "grote jongens" mogen dat.

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?