Klacht ABN AMRO: eenzijdig aanpassing

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 405783
Gebruiker
chiller122
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Kanloos, met de overstap beloven ze je dat na de eerste afschrijving 2 weken na de eerste incasso je de cashback gestort krijgt van 50 euro. Maar na contact gehad te hebben , geven ze ineens aan dat dit 2 maanden is geworden, dus eenzijdig de cashbackvoorwaarden aanpassen en dit niet communiceren richting de klant. Hoe zullen ze bij schade omgaan met je als klant! Als je vraagt om de cashbackvoorwaarden krijg je deze niet! Echt duistere partij! Ik pack mijn cashback en ben daarna echt weg bij deze onbetrouwbare partij!

De oplossing

gewoon de cashback: sluit voor 1 november de woonverzekering en heb in november een extraatje om je huis gezellig in te richten!!!!

2 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste chiller122,

    Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt wanneer je nu al op die 50 euro had gerekend. Bij de voorwaarden van dit soort acties staat ook aangegeven dat ABN AMRO altijd (tussentijds) de actie kan wijzigen,verlengen of stoppen.

    Je geeft aan dat je contact hebt gehad en dat er is aangegeven dat je de cashback binnen 2 maanden krijgt. Ik wil je dan ook vragen nog even geduld te hebben tot deze periode is verstreken. Mocht je om één of andere reden het geld na de 2 maanden niet hebben, laat het weten. Dan gaan we hier voor je achteraan.

    Met vriendelijke groet,

    Janwalter
    ABN AMRO Webcare
  2. Auteur
    chiller122
    Datum
    Inderdaad weer hele kleine lettertjes van de verzekeraar. Geeft aan hoe serieus jullie de klant centraal stellen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
chiller122
Datum
Uiteindelijke oplossing
Verwijzen naar de kleine lettertjes van de voorwaarden van de actie. Ze hebben de spelregels tydens het spelletje aangepast en ja "grote jongens" mogen dat.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen