Klacht ABN AMRO: Er wordt geld afgeschreven door abn amro van mijn rekening.

Klachtnummer
# 437279
Gebruiker
Ani Romilova
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Er wordt vanuit mijn bankrekening geld afgeschreven door Abn Amro en er staat bij de uitleg : storten of geldautomaat 9ax....
Waarom wordt dit gedaan????

Gewenste oplossing

Wil graag te weten komen waarom zonder melding dat gedaan wordt?

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Goedemiddag heer/mevrouw,

    Ik snap dat je dit graag wilt weten. Waarschijnlijk zijn de kosten die je hebt betaald voor een handeling zoals geld storten of geld opnemen in vreemde valuta.
    Uit jouw klacht kan ik niet opmaken welke omschrijving er bij deze afschrijving staat.

    Dit kunnen we telefonisch met jou bespreken via: 010 241 17 20 (24/7) bereikbaar of benader ons via Social media of Whatsapp via: +31 20 343 3121.

    Met vriendelijke groet,

    Bas
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen