Klacht ABN AMRO: Fatsoenlijk antwoord op de brief van 13 juni 2019.

Klachtnummer
# 388978
Gebruiker
H.J.M. van Elderen
Datum
8 reacties

Details

De klacht

op 13 juni hebben wij een brief gestuurd via Stichting Rechtshulp en op 14 augustus een e-mail. Wij ontvangen een e-mail terug als antwoord op de e-mail met de mededeling dat er alleen telefonisch contact zal komen.
Wij willen schriftelijk antwoord op de brief van 13 juni.

De oplossing

schriftelijk antwoord op de oorspronkelijke brief van Stichting Gratis Rechtshulp..

8 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Goedemiddag de heer/mevrouw,

    Zojuist heb ik je twee keer proberen te bellen om jouw klacht te bespreken. Helaas kreeg ik geen contact.
    Ik snap dat je graag een schriftelijke reactie ontvangt op jouw klacht.

    Graag bespreek ik de inhoud van de verstuurde brief van 13 juni en de email van 14 augustus.
    Via het forum heb ik hier geen inzage in helaas.

    Zou je willen aangeven wanneer je telefonisch bereikbaar bent op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur?Ik bel je graag even om jouw klacht te bespreken.

    Met vriendelijke groet,

    Bas
    ABN AMRO Webcare
  2. Auteur
    H.J.M. van Elderen
    Datum
    Geachte Bas, ik ben a.s. woensdagmiddag bereikbaar en verder komende week op alle middagen, behalve op dinsdag.
    m.vr.gr.
    Harry van Elderen
  3. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Goedemiddag Harry,

    Ben je akkoord dat we a.s woensdag om 13.00 uur bellen?

    Met vriendelijke groet,

    Bas
    ABN AMRO Webcare
  4. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer Van Elderen,

    Zojuist heb ik u telefonisch gesproken over deze klacht. Om deze verder te bespreken heb ik u in contact gebracht met een collega. Ik verneem graag van u hoe u dit gesprek ervaren heeft.

    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag.


    Met vriendelijke groet,

    Rob
    ABN AMRO Webcare
  5. Auteur
    H.J.M. van Elderen
    Datum
    Het gesprek met Rob van ABN AMRO Webcare was zeer goed. Hij heeft overleg gepleegd met een collega van credit services die binnen een half uur zou terugbellen. Daar is na een uur nog steeds het wachten op.

    m.vr.gr.

    Harry van Elderen
  6. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer Van Elderen,

    Ik heb direct weer contact opgenomen met de collega. Hij gaf aan het al enkele malen geprobeerd te hebben, maar probeert het nu direct nogmaals.

    Ik ga ervan uit dat dit netjes met u wordt opgepakt. Ik hoor graag van u of wanneer er contact is geweest.


    Met vriendelijke groet,

    Rob
    ABN AMRO Webcare
  7. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer Van Elderen,

    Ik ben blij dat het gesprek positief is verlopen. Ik vertrouw erop dat ook het vervolg constructief opgepakt wordt.

    Zoals ik in mijn eerdere berichten heb aangegeven, blijf ik bereikbaar voor vragen of opmerkingen.
    Voor nu wens ik u nog een mooie dag toe.


    Met vriendelijke groet,

    Rob
    ABN AMRO Webcare
  8. Auteur
    H.J.M. van Elderen
    Datum
    De behandeling van de klacht door Rob was uitstekend en snel. De doorverwijzing en de reactie van zijn collega bemoedigend. Het verzoek wordt verder behandeld door Debiteure,maatwerk@nl.abnamro.com

    met vriendelijke groet,

    Harry van Elderen

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren