Opgelost door ABN AMRO: flexibel krediet is onverhoeds op slot gezet .

# 532008
Pldoeingk

positief saldo van flexibel krediet wordt steeds nog niet overgemaakt , ondanks de brief waarin dat geschreven wordt . Lenen gaat ook niet , terwijl dat volgens brief zou kunnen . Medewerkers van bankkantoor zeggen dat er een minteken voor het saldo staat en mijn spaargeld dus negatief te boek staat . En zij niks kunnen doen . Ook de laatste boekingen sinds 28 januari kan men niet meer printen . En zoals bekend ontvang ik geen afschriften meer .

even het saldo terugboeken op de tegenrekening en de flexibel krediet rekening op heffen

ABN AMRO
    Beste Pldoeingk,

Excuses voor de verwarrende situatie die is ontstaan rondom uw Flexibel Krediet.
    Ik heb contact opgenomen met de kantoormedewerker die u hierover heeft gesproken.

Hij gaf aan dat de verwarring is opgelost en door een fout aan onze kant de boeking verkeerd stond. Het is bij uw Flexibel Krediet niet meer mogelijk online een opname te doen. Daarom heeft hij u verzocht opnieuw langs ons kantoor te komen om de opname in orde te maken. Dit is terug te lezen in de e-mail die hij u heeft gestuurd. Heeft u deze ontvangen?

U kunt hiervoor een afspraak maken via onze Afsprakendesk. Ze zijn bereikbaar op 088 - 22 62 635 (gebruikelijke belkosten). Op werkdagen van 8:00 tot 21:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 17:30 uur.

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Mag ik u nog iets opsturen als excuses voor het ongemak?

Eva
    ABN AMRO Webcare

Pldoeingk
Vergissing bij ABN geweest blijkbaar . Helaas komt email van medewerker hier niet binnen want wellicht ook weer lettertje verkeerd in adres .Tsja , in ieder geval is daar overleg geweest en ik ga morgen even langs . Kons.Kontakt reuze bedankt voor doorgeven klacht cq hulpvraag . Ik ben tevreden klant geweest van ABN al jaren , hoor . Dank jullie wel . EW de Bruijne goed weekend alvast .

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?