Klacht ABN AMRO: foutieve bezorging post

Klachtnummer
# 347956
Gebruiker
H. Pelters-Dwars
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Wij ontvangen post van een vorige vorige bewoner. En retour sturen met de mededeling dat deze mensen hier niet meer wonen heeft geen effect.

Gewenste oplossing

Geadresseerde verwijderen uit bestand

6 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Pelters-Dwars,

    Ik geef dit graag door aan de afdeling die dit kan aanpassen. Echter kan ik niks vinden aan de hand van het adres dat je op dit forum hebt doorgegeven. Kun je middels een privébericht een foto van een brief sturen die je hebt ontvangen?

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Janwalter
    ABN AMRO Webcare
  2. Auteur
    H. Pelters-Dwars
    Datum
    Dank je voor de reactie.

    Het adres waar het om gaat is : Rijksweg Zuid 178 6161BV Geleen.
    Op dit adres wonen alleen p.c. pelters en h. dijkstra.
    De geadresseerde Mr. R.A. Vedra waar in het verleden vaker brieven voor bezorgd werden woont hier niet. het kenmerk van de brief en de verzender van ABN:
    Bas Bisschops
    731513/2000814492/4057DB.
    Hopelijk kunt u hier iets meer mee,

    MvG ,
    Peter Pelters
  3. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Peter,

    Bedankt voor de informatie. Ik heb het doorgezet naar de betreffende afdeling, zodat het adres op onbekend gezet wordt en jullie daar geen post meer van ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    Janwalter
    ABN AMRO Webcare
  4. Auteur
    H. Pelters-Dwars
    Datum
    ??
  5. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Peter,

    Ik kan je laatste bericht met de vraagtekens niet plaatsen. Is er iets niet duidelijk?

    Ik hoor het graag.

    Met vriendelijke groet,

    Janwalter
    ABN AMRO Webcare
  6. Auteur
    H. Pelters-Dwars
    Datum
    Beste Janwalter, ik heb het briefnummer verzender en geadresseerde beschreven in mijn verzoek/ klacht. Waarom vraag je aan mij een kopie van de brief te sturen. Verwijder a.u.b. desbetreffende persoon van de mailinglijsten en uit jullie bestand. i.i.g. van dit adres.
    Peter Pelters al vele jaren een klant van ABN

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen