Klacht ABN AMRO: foutieve bezorging post

H. Pelters-Dwars

Wij ontvangen post van een vorige vorige bewoner. En retour sturen met de mededeling dat deze mensen hier niet meer wonen heeft geen effect.

Geadresseerde verwijderen uit bestand

Beste Pelters-Dwars,

Ik geef dit graag door aan de afdeling die dit kan aanpassen. Echter kan ik niks vinden aan de hand van het adres dat je op dit forum hebt doorgegeven. Kun je middels een privébericht een foto van een brief sturen die je hebt ontvangen?

Alvast bedankt.

H. Pelters-Dwars
    Dank je voor de reactie.

Het adres waar het om gaat is : Rijksweg Zuid 178 6161BV Geleen.
    Op dit adres wonen alleen p.c. pelters en h. dijkstra.
    De geadresseerde Mr. R.A. Vedra waar in het verleden vaker brieven voor bezorgd werden woont hier niet. het kenmerk van de brief en de verzender van ABN:
    Bas Bisschops
    731513/2000814492/4057DB.
    Hopelijk kunt u hier iets meer mee,

MvG ,
    Peter Pelters
    Beste Peter,

Bedankt voor de informatie. Ik heb het doorgezet naar de betreffende afdeling, zodat het adres op onbekend gezet wordt en jullie daar geen post meer van ontvangen.

??
    Beste Peter,

Ik kan je laatste bericht met de vraagtekens niet plaatsen. Is er iets niet duidelijk?

Ik hoor het graag.

H. Pelters-Dwars
    Beste Janwalter, ik heb het briefnummer verzender en geadresseerde beschreven in mijn verzoek/ klacht. Waarom vraag je aan mij een kopie van de brief te sturen. Verwijder a.u.b. desbetreffende persoon van de mailinglijsten en uit jullie bestand. i.i.g. van dit adres.
    Peter Pelters al vele jaren een klant van ABN

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?