Opgelost door ABN AMRO: Fraudegevoelig nieuwe bankpas abn amro bank

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 104510
Gebruiker
Wessel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Contactloos betalen is fraudegevoelig en daar heb ik niet om gevraagd. Welk genie heeft dit bedacht en/of voorgesteld.

De oplossing

Nieuwe betaalpas waarmee ik niet contactloos kan betalen.
Ik heb daar niet om gevraagd en bovendien uitermate fraudegevoelig.

2 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer, mevrouw,Contactloos betalen is een initiatief van verschillende banken en heeft als doel het betalen van kleine bedragen eenvoudiger te maken.
    Het gaat hier om bedragen tot 25 Euro. Mocht u uw betaalpas kwijtraken en bang zijn dat deze vervolgens gebruikt wordt, dan kunt u deze laten blokkeren. Blijkt achteraf dat er onverhoopt toch mee betaald is, dan vergoeden wij normaal gesproken het bedrag dat is afgeboekt.U bent natuurlijk niet verplicht om gebruik te maken van contactloos betalen. Als u geen betaalpas wilt die geschikt is hiervoor, laat u dit mij dan weten. Ik zal dan telefonisch contact met u opnemen en ervoor zorgen dat u een andere pas krijgt.Mocht u meer informatie willen over contactloos betalen, zie dan: https://www.abnamro.nl/nl/prive/betalen/betaalpas/uw-nieuwe-betaalpas.htmlMet vriendelijke groet,Webcare ABN AMRO
    Mw. Rietdijk
  2. Auteur
    Wessel
    Datum
    De klacht is snel opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wessel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?