Klacht ABN AMRO: Geen enkele reactie ondanks verzoek om binnen 14 dagen te reageren

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 364507
Gebruiker
Surfingjohn
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Op 18-4-2019 brief gestuurd aan ABN, Vredebest, Gouda, met verzoek om informatie inzake spaarhypotheek afgesloten met daaraan gekoppeld een overlijdensrisicoverzekering

De oplossing

Binnen 7 dagen informatie verstrekken

9 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Surfingjohn,

    Mijn excuses dat je nog geen reactie op je brief hebt gehad. Ik heb zojuist contact gehad met ons kantoor in Gouda. De brief is door mijn collega’s daar doorgestuurd aan de juiste afdeling. Zij zullen het verder oppakken en binnen een aantal dagen contact opnemen. Wij zullen aan het einde van deze week nagaan of er contact is geweest en, mocht dat nodig zijn, er achteraan gaan.

    Met vriendelijke groet,

    Rick
    ABN AMRO Webcare
  2. Auteur
    Surfingjohn
    Datum
    Ik wacht het eind van de week af.
  3. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Surfingjohn,

    Heeft de betreffende afdeling inderdaad al contact met je opgenomen?

    Met vriendelijke groet,

    Janwalter
    ABN AMRO Webcare
  4. Auteur
    Surfingjohn
    Datum
    Nee helaas niet.
  5. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Surfingjohn,

    Dank voor je snelle reactie, we gaan er weer achteraan! Uiterlijk maandag hoor je sowieso weer van ons.

    Met vriendelijke groet,

    Janwalter
    ABN AMRO Webcare
  6. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Surfingjohn,

    Dank voor je snelle reactie, we gaan er weer achteraan! Uiterlijk maandag hoor je sowieso weer van ons.

    Met vriendelijke groet,

    Janwalter
    ABN AMRO Webcare
  7. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Surfingjohn,

    Ik heb zojuist mijn collega’s nogmaals verzocht om de brief, zoals die verstuurd is vanuit ons kantoor in Gouda, zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.
    Uiteraard houden wij de voortgang in de gaten. Sorry voor het ongemak!


    Met vriendelijke groet,

    Janwalter
    ABN AMRO Webcare
  8. Auteur
    Surfingjohn
    Datum
    Wachten maar dus.
  9. Auteur
    Surfingjohn
    Datum
    Vanochtend telefonisch uitleg gekregen van medewerker ABN, er is beloofd dit ook schriftelijk na te zenden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Surfingjohn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Schriftelijke uitleg nog niet ontvangen, dus wederom wachten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen