Klacht ABN AMRO: Geen geld, geen eten. Wel een 60 urige werkweek komende 4 dagen.

Klachtnummer
# 328384
Gebruiker
Jpsk
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Pas verlopen.(tot september 2018. Pas stopt om vrijdag 28 september om 0:00) i.p.v. 30 september. 1 oktober nieuwe pas aangevraagd. Al 3 weken aan het wachten. Elke week geld nodig. Eten enzo . Gewoon met id elke week naar de bank. 3e week. geen pas ,. Geen geld.,. EN GEEN TOEGANG tot me zuurverdiende centjes.

De oplossing

toegang tot me eigen geld. Met of zonder pas

4 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer, mevrouw Karssen,

    Ik kan me voorstellen dat je erg baalt als je niet bij je eigen geld kan. Vooral als je nu al 3 weken wacht op een nieuwe betaalpas.

    De betaalpas is te gebruiken tot en met de laatste werkdag van de maand waarin de betaalpas zal verlopen. Omdat 30 september op een zondag viel, kon je de betaalpas nu tot en met 28 september gebruiken.

    Ongeveer 2 maanden voor de vervaldatum sturen wij automatisch een nieuwe pas toe. Als je deze niet hebt gehad, kan dit 2 dingen betekenen;

    - In 2015 hebben we alle betaalpassen vervangen in verband met de functionaliteit van Contactloos Betalen. Ook al is deze pas nooit geactiveerd, we sturen dan geen nieuwe betaalpas toe. Deze betaalpas kan namelijk nog steeds geactiveerd worden.

    - Of het adres dat wij in ons systeem hebben staan, is onjuist. Hierdoor is de vervangende betaalpas naar het verkeerde adres gestuurd.

    In beide gevallen moet er een nieuwe betaalpas worden aangevraagd waar een levertijd van 5 werkdagen voor staat.

    Je geeft aan dat je inmiddels meerdere keren bij de bank bent geweest om toch contant geld van je rekening op te nemen. Is hier ook aangegeven wanneer je de nieuwe pas nu kan verwachten? En is er ook verteld waarom je nog geen nieuwe pas had ontvangen?

    Met vriendelijke groet,

    Elvira
    ABN AMRO Webcare
  2. Auteur
    Jpsk
    Datum
    Nou. Woon al 8 jaar op t zelfde adres. Dus er is geen sprake van verhuizing.
    1, 8 en 18 oktober bij de bank geweest
    1e en 8ste van oktober was er een computerstoring. Pas zou geregeld worden. Maar is dus pas de 18e aangevraagd.
    Vandaag 24 oktober. Nog geen pas. En geen geld
    Ik ga vandaag rond 1300 weer naar de bank.
    Ik bedoel. Ik moet geld hebben,. Moet toch echt zo wat eten
  3. Auteur
    Jpsk
    Datum
    Nou. Woon al 8 jaar op t zelfde adres. Dus er is geen sprake van verhuizing.
    1, 8 en 18 oktober bij de bank geweest
    1e en 8ste van oktober was er een computerstoring. Pas zou geregeld worden. Maar is dus pas de 18e aangevraagd.
    Vandaag 24 oktober. Nog geen pas. En geen geld
    Ik ga vandaag rond 1300 weer naar de bank.
    Ik bedoel. Ik moet geld hebben,. Moet toch echt zo wat eten
  4. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer of mevrouw Karssen,

    Wanneer de pas vorige week de 18de is aangevraagd, hoor je deze uiterlijk vandaag thuis te hebben. Kun je laten weten of je de pas inderdaad hebt ontvangen. Als die niet het geval is, bel ik je hier graag voor op om te kijken waarom je deze nog niet hebt.

    Met vriendelijke groet,

    Janwalter
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen