Opgelost door ABN AMRO: Geen geld uit bouwdepot

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 103864
Gebruiker
mayeli
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb voor verbouwdepot kosten gemaakt voor hypotheek, taxatie en notaris.
Aangeleverd offerte aannemer en verbouwingsplan.
Nu twee weken geleden declaratie ingediend die binnen 5 dagen betaald zou worden. Telefoonnummer en mailadres ingevuld zodat ze contact op kunnen nemen bij onduidelijkheid. Na twee weken nog geen geld, boze aannemer die werk stillegt en kosten in rekening brengt omdat hij zijn werk niet uit kan voeren.
Gebeld waarom geld niet betaald wordt. Verbouwplan is niet in orde......
Kan niet nagaan wat want op afdeling wordt telefoon niet opgenomen. Volgende dag teruggebeld....... Wederom geen antwoord op vraag. Door verbinden kan niet want ik heb voor hypotheek zonder advies gekozen. Contact persoon ABN gemaild die aanvraag hypotheek in behandeling heeft genomen.......reageert helaas weer eens niet op mails......

De oplossing

Vertel me concreet en duidelijk waarom geld niet wordt uitgekeerd en wat ik moet doen om bij mijn eigen geld te komen.......waar ik tenslotte rente over betaal!

2 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Geachte mevrouw,Fijn dat we elkaar vandaag hebben gesproken over uw 2 klachten. Ik ga er vanuit dat ik u naar tevredenheid heb geholpen. Mocht u nog vragen hebben, help ik u uiteraard graag weer verder.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen
  2. Auteur
    mayeli
    Datum
    Fijn dat het probleem binnen 12 uur is opgelost. Eerlijk en goed telefoongesprek gehad!
    Echter is de opgebouwde irritatie en stress van de afgelopen 2 weken niet zomaar vergeten. Niks frustrerender dan het krijgen van geen antwoord of nikszeggende antwoorden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mayeli
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen