Opgelost door ABN AMRO: Geen geld uit bouwdepot

mayeli

Ik heb voor verbouwdepot kosten gemaakt voor hypotheek, taxatie en notaris.
Aangeleverd offerte aannemer en verbouwingsplan.
Nu twee weken geleden declaratie ingediend die binnen 5 dagen betaald zou worden. Telefoonnummer en mailadres ingevuld zodat ze contact op kunnen nemen bij onduidelijkheid. Na twee weken nog geen geld, boze aannemer die werk stillegt en kosten in rekening brengt omdat hij zijn werk niet uit kan voeren.
Gebeld waarom geld niet betaald wordt. Verbouwplan is niet in orde......
Kan niet nagaan wat want op afdeling wordt telefoon niet opgenomen. Volgende dag teruggebeld....... Wederom geen antwoord op vraag. Door verbinden kan niet want ik heb voor hypotheek zonder advies gekozen. Contact persoon ABN gemaild die aanvraag hypotheek in behandeling heeft genomen.......reageert helaas weer eens niet op mails......

Vertel me concreet en duidelijk waarom geld niet wordt uitgekeerd en wat ik moet doen om bij mijn eigen geld te komen.......waar ik tenslotte rente over betaal!

ABN AMRO
    Geachte mevrouw,Fijn dat we elkaar vandaag hebben gesproken over uw 2 klachten. Ik ga er vanuit dat ik u naar tevredenheid heb geholpen. Mocht u nog vragen hebben, help ik u uiteraard graag weer verder.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen
    mayeli
    Fijn dat het probleem binnen 12 uur is opgelost. Eerlijk en goed telefoongesprek gehad!
    Echter is de opgebouwde irritatie en stress van de afgelopen 2 weken niet zomaar vergeten. Niks frustrerender dan het krijgen van geen antwoord of nikszeggende antwoorden.

mayeli

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?