Klacht ABN AMRO: Geen internet bankieren voor en/of rekening

Huub

Er word al langere tijd beloofd dat we kunnen internetbankieren bij de ABN AMRO bank omdat we onder bewind staan. We dachten eindelijk dat werd tijd. Maar wat schept onze verbazing, er word ons steeds medegedeeld dat het voor en/of rekeningen niet mogelijk is. Nou waar betalen wij dan voor?!?

Dat we eindelijk kunnen internetbankieren!!!

ABN AMRO
    Beste Huub,

We zijn inderdaad bezig om iedereen met een Leefgeld rekening toegang te geven tot Internet Bankieren. Ik snap dat je baalt dat dit voor jullie nog steeds niet in orde is.Helaas spelen er aan onze kant technische issues. Hierdoor kunnen we het Internet Bankieren nog niet aanbieden aan onze klanten met een Leefgeld rekening op 2 namen. De verwachting was dat dit issue al opgelost zou zijn. Omdat het nogal een ingewikkeld probleem is, kunnen we het Internet Bankieren nog niet aanbieden. We doen er alles aan dit zo spoedig mogelijk in orde te maken.

Wat betreft de kosten die je maandelijks betaald; deze kosten zijn o.a. voor het aanhouden van de rekening, het mogelijk maken dat je geld van de rekening kan opnemen, pinnen in winkels en storten van contant geld. Omdat al deze mogelijkheden kosten met zich meebrengen, berekenen we een deel van deze kosten door in de maandbijdrage.

Elvira
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?