Klacht ABN AMRO: Geen mailcontact meer mogelijk bij ABN/AMRO!

sad Niet opgelost
kleijn

Goedendag, ik heb al jaren dezelfde bank: ABN/AMRO! Als ik ingelogd was kon ik gewoon een bankmail sturen als ik een vraag had ergens over. Nu kan dat sinds kort niet meer. Je moet chatten of appen of andere social media. Of bellen. Bellen vind ik te duur en social media doe ik niet aan. Bovendien geef ik geen 06-nummers aan instellingen. Er is dus geen mogelijkheid meer voor mij dan alleen nog per post brieven te gaan sturen. Ik vind dat een zeer slechte dienstverlening!! Zeer klantonvriendelijk! Ik stuur vervolgens een brief met mijn vragen en dan krijg je ook geen antwoord! Ook zeer slechte service!!

Gewoon bankmail weer in gebruik nemen.

Goedemiddag heer, mevrouw,

Uiteraard zijn we ook erg blij dat je al jaren klant van ons bent. We hopen dat dit ook nog jaren zo blijft!

Ik kan me voorstellen dat het even wennen is geweest, als je voorheen regelmatig Bankmails hebt verstuurd. Het klopt inderdaad dat wij de mogelijkheid tot het versturen van een Bankmail verwijderd hebben. Wij hebben onderzoek gedaan naar het gebruik van Bankmail. Daaruit is gebleken dat wij klanten beter en sneller kunnen helpen via andere kanalen.

Zoals je zelf al noemt zijn we inderdaad bereikbaar via WhatsApp, maar ook Twitter en Facebook. Hier beantwoorden we je vragen 24/7. Telefonisch zijn we ook 24/7 bereikbaar via telefoonnummer 010-2411720. Wij brengen telefonisch geen kosten in rekening voor het bellen, dit zijn alleen je gebruikelijke belkosten.

Verder zijn veel bankzaken tegenwoordig makkelijk online te regelen. De vragen van klanten neem dan ook meer af, merken wij. Natuurlijk staan we nog steeds altijd voor je klaar, als je vragen hebt. Ik ga je feedback wel intern doorzetten, dus ik wil je bedanken voor het kenbaar maken hiervan.

Zijn er op dit moment nog zaken waar je hulp bij kunt gebruiken?

kleijn
    Er zijn heel veel mensen die geen gebruik maken van social media. Graag dus gewoon weer de bankmail herstellen of een contactformulier.

ABN AMRO
    Dat begrijpen we heel goed. Daarom behouden we ook de mogelijkheid tot WhatsApp en telefonie. Ik heb je klacht intern doorgezet. Ik kan de beslissing alleen niet ongedaan maken voor je.

Mocht je ergens hulp bij nodig hebben, dan hoor ik het graag.

Je kunt ons WhatsAppen via 06-13660024 en bellen via 010-2411720.

kleijn
    Ik doe niet aan whatsapp, dat heb ik al aangegeven.
    En bellen kost te veel geld.
    Een contactformulier of gewoon de bankmail hoort gewoon bij een goede klantvriendelijke dienstverlening.

kleijn
    Ik hoop dus dat het weer terug gedraaid kan worden en dat de gebruiksvriendelijke bankmail weer hersteld wordt. Ik heb nu een brief geschreven met mijn vraag via de postbus van het kantoor in mijn woonplaats en daar krijg je dan dus GEEN antwoord op. Dit kan echt niet!
    Goedemorgen heer, mevrouw,

Je wens is volledig duidelijk. Ik hoop dat je begrijpt dat we ons beleid niet zomaar kunnen wijzigen, wanneer jij deze wens uitspreekt. We hebben hier vooraf zorgvuldig onderzoek naar gedaan en een weloverwogen beslissing gemaakt. Wat betreft je vraag aan kantoor, kijk ik graag hoe ik je verder kan helpen. Ik ga er vanuit dat je uiteindelijk een reactie op je brief zult krijgen. Zoals eerder uitgelegd zal dat via andere kanalen sneller zijn. Vind je het prettig als ik je bel over je vraag? Dan hoor ik graag wanneer je bereikbaar bent tijdens kantooruren.

Dat mag: 0306773582
    ABN AMRO
    Ik heb je zojuist gebeld, maar ik kreeg helaas geen gehoor. Wanneer ben je bereikbaar tijdens kantooruren? Ook raad ik je aan je telefoonnummer niet openbaar te plaatsen. Ik adviseer je dit telefoonnummer te verwijderen.

Ik sluit het af.
    Morgen ochtend tussen 9 en 10 graag.
    mvg
    mw kleijn

kleijn

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?