Klacht ABN AMRO: Geen snelle afhandeling, geen duidelijke antwoorden

Elly

Ik hen vorige donderdag 18-10 kontrakt verzonden en bijbehorende formulieren mbt persoonlijke lening digitaal verstuurd. Krijg maandag 22-10 pas een mail dat aanvraag ivm storing vertraging oploopt. Telefonisch wordt ik met smoesjes die ik zelf ook kan verzinnen afgescheept. Wel krijg ik te horen dat kontrast ondertekend is en niet ontbonden kan worden. Vervolgens stuur ik een mail met deadline waarop ik uitsluitsel wil hebben. Krijg ruim hierna een mail dat dit niet via mail gaat maar dat ik telefonisch kontact kan opnemen met nummer wat ik eerder gebeld heb.

Antwoord. Krijg ik wel of geen lening

ABN AMRO
    Beste Elly,

Ik snap dat je snel wil weten of de lening geaccepteerd wordt of niet. Ik heb zojuist contact opgenomen met onze afdeling Lenen en zij hebben mij meer informatie kunnen geven.

Vanwege een storing konden mijn collega’s korte tijd geen nieuwe leningen behandelen. Gelukkig is de storing inmiddels verholpen en zijn zij druk bezig om alles af te handelen. We verwachten je later vandaag uitsluitsel te kunnen geven.

Sorry voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Vriendelijke groet,

Rick
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?