Klacht ABN AMRO: geen toegang tot bankzaken met laptop via wifi hotspot mobiel

Clownhippie

Op dit moment kamp ik met internet snelheid problemen.

Ik wil graag mij digitale afschriften opvragen.
Maar kom niet veder dan een witte pagina met een groene balk waar bovenin op staat vermeld: Rekeningoverzicht

Wellicht is het te druk?
Ik wil via mijn mobiel als hotspot inloggen via mijn laptop.
Normaal kan dit wel, maar ik denk omdat wegens het corona veel mensen thuis zitten ik nu geen toegang heb?

Wat nu ? #help

Weet niet zeker of het aan mijn internet ligt, want andere website's werken wel beter.

Nou krijg ik in eens: https://www.abnamro.nl/******************/login/error.jsp

Sorry, deze pagina bestaat niet (meer)
Heeft u op een link geklikt?
Staat de link in een e-mail van ABN AMRO? Vaak worden links in e-mails over 2 regels afgebroken. Kopieer de hele link en plak deze in uw adresbalk.

Let op:
Internetcriminelen sturen valse e-mails. Het lijkt dan alsof de e-mail verstuurd is door ABN AMRO of een andere bank. In zo'n valse e-mail vragen de internetcriminelen u bijvoorbeeld via een link naar een namaakwebsite van de bank te gaan.
Lees meer over valse emails
Heeft u zelf het adres ingetypt?
Controleer of u een typefout heeft gemaakt.

Klik in uw browser op 'Refresh' of 'Vernieuwen'. Krijgt u de pagina niet te zien? Typ dan het adres opnieuw in

Terwijl ik al was ingelogd.

Op uw homepage lees ik:

Het coronavirus en uw bankzaken
We staan voor u klaar

Nou, niet dus?................. zucht..

Normaal gesproken kan ik naar de bieb of buurthuis de leemhof in Gendt... om daar via het internet op bankieren te kunnen.
Maar ja, dat zit dicht en moet nu echt alles met een prepaid telefoon als hotspot doen.

128 KB.

Al dat digitale gedoe is gewelig... nou niet dus,, want je komt in de nesten zoals wij nu ook merken je kunt er niet bij.

Kunnen jullie tijdens deze crisis tijd een gratis oplossing bieden ?

Ik hoop dat de bank een gratis tijdelijke oplossing kan bieden voor oa de bankzaken via mijn laptop of de afschriften..

ABN AMRO
    Beste Clownhippie,

Goed dat je hierover contact zoekt! Snap dat het lastig is dat je nu geen afschriften digitaal kunt opvragen.

Op de foto zie ik dat je Safari als internetbrowser gebruikt. Sinds de nieuwste versie van Safari worden cookies van derden nu standaard geblokkeerd. Dit geldt ook voor de cookies op onze website die echter wel noodzakelijk zijn om in een beveiligde omgeving je bankzaken te kunnen regelen.

Je kunt in dit geval 2 dingen doen om alsnog de rekeningafschriften te downloaden.
    1. Ga in Safari naar: Voorkeuren > Privacy > onder 'Cookies blokkeren' klik op 'Nooit'.
    2. Open een andere internetbrowser en log daarmee in op Internet Bankieren.

Ik hoor graag of je er met bovenstaande uitkomt.

Elvira
    ABN AMRO Webcare

Clownhippie
    Nee, ik heb heb o.a. gebruikt via Google Chrome.

Uw reactie is onjuist.

Ik ben er inmiddels achter, dat dit aan uw kant ligt.
    U heeft zelf last van een ICT storing begreep ik.
    We zullen het vandaag opnieuw proberen.

Lukt dit niet, dan willen wij graag een tijdelijke gratis offline optie.
    ABN AMRO
    Beste Clownhippie,

Ah helder. Dan heb ik het op de foto verkeerd gezien.

Onlangs hebben we kort een storing gehad waarbij klanten een witte pagina kregen. Dit is inmiddels wel verholpen. Wil je het volgende eens proberen;

- verwijder de cookies + browsergeschiedenis
    - sluit de internetpagina en start deze opnieuw op
    - ga handmatig naar www.abnamro.nl (gebruik geen opgeslagen link / snelkoppeling)
    - Klik nadat je bent ingelogd op "Zelf regelen" > "Mijn producten beheren" > klik achter de betreffende rekening op "opties" > "downloaden afschriften".

Hopelijk lukt het op deze manier alsnog. Zo niet, controleer dan binnen Internet Bankieren of het opgegeven e-mailadres juist is. Als je laat weten welk afschrift je nodig hebt, stuur ik die per mail toe.

Elvira
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?