Klacht ABN AMRO: Geld gepind maar niet gekregen

Klachtnummer
# 479743
Gebruiker
Maya
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geld gepind bij een ing bankautomaat maar geen geld gekregen later zag ik dat het was afgeschreven van bankrekening bij ABN AMRO Gebeld dat ik geen geld heb gekregen ,maar ze blijven erbij dat ik het geld niet terug krijg

De oplossing

Geld terugkrijgen

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Maya,

    Wat vervelend dat u een andere uitkomst heeft gekregen dan u had verwacht. Ik kan me voorstellen dat u baalt dat wij niet tot vergoeding overgaan.

    Elke geldautomaat registreert automatisch alle transacties. Als na onderzoek blijkt dat de opname goed is verlopen, gaan wij inderdaad niet tot vergoeding over. Dat de opname goed is verlopen tonen wij aan door u een aparte bankmail te sturen waarin documenten uitgewisseld kunnen worden. Hier vindt u de administratie van de betreffende geldautomaat.

    Als u het ondanks dat niet eens bent met de uitspraak, kunt u in beroep gaan. U vraagt dan onze afdeling Klachtenmanagement om uw klacht opnieuw te beoordelen. Vermeld in uw brief de volledige omschrijving van uw klacht, uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres en uw rekeningnummer en stuur deze naar;

    ABN AMRO Bank N.V.
    Afd. Klachtenmanagement (HQ1125)
    Postbus 283
    1000 EA Amsterdam

    De afdeling Klachtenmanagement bevestigt dan de ontvangst van uw klacht en geeft aan binnen wat voor termijn u antwoord krijgt.

    Met vriendelijke groet,

    Elvira
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen