Klacht ABN AMRO: Geld na de verkeerde rekening overgemaakt.

Klachtnummer
# 36139
Gebruiker
Jacques
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb geld na een verkeerde rekening nummer overgemaakt ik heb twee keer achter elkaar het rekening nummer van de cjib getikt. Het gaat om de overboeking van 29.09 om 100 euro. Alvast bedankt

De oplossing

Het liefst wil ik me geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Geachte heer Boulouad,Zojuist heb ik telefonisch contact met u gehad. U gaf aan dat u per ongeluk het nummer twee keer achter elkaar had ingetypt, u dacht daarom dat het geld naar een verkeerd rekeningnummer was overgemaakt. Bij een overboeking wordt echter naar het 9-cijferige rekeningnummer gekeken, als u hiernaast nog iets invult wordt dit als omschrijving of tenaamstelling gezien. Het geld moet dus gewoon zijn aangekomen bij het CJIB. Het zou uiterlijk morgen bij het CJIB op de rekening moeten staan, dus dan zou u dit bij ze na kunnen vragen. Zoals met u afgesproken sluiten we bij deze uw klacht.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. L. Verbruggen

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen