Klacht ABN AMRO: Geld niet gestort na storting bij bank automaat

Klachtnummer
# 409008
Gebruiker
Henricus
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Nou bij mij is dus hetzelfde gebeurt
Ik stort een bedrag rondom €8000
Ik weet zelf niet precies hoeveel het was maar ivm vakantie dacht ik ik stort alles ff af
Apparaat op tilt of storing of wat dan ook
Ga ik naar de balie om het te melden zeggen ze binnen 48 uur wordt het bedrag gestort
Ik zo nou oké ik zie het wel
Na twee weken vakantie kijk ik op de rekening is er €1160 gestort
Dus ik gelijk bellen
En vragen waarom niet alles is gestort
Nou medewerker gaat ff uitpluizen
Komt terug aan de lijn
En zegt nou ik heb gehoord dat de sensoren alleen dit bedrag hebben gescand
Ik zo van huh
Maar goed ik vraag aan de medewerker nou dan kunnen jullie toch camera beelden nakijken
Was begonnen met minimaal 100briefjes van €50
Dus dan kun je al zien dat ik meer heb gestort
En dan later weer een volle bak coupures
Maar goed uiteindelijk krijg ik te horen tja. We gaan nog een onderzoek doen
Maar ga er maar vanuit dat als de sensoren het niet zien
Dat je het niet hebt gestort
Ja ammehoela
Dit kan echt niet
Dit is als ik mijn geld niet krijg gewoon verduistering en of diefstal
Dus ga er vanuit dat hier ook goed naar gekeken wordt
Want dit is onacceptabel

Hopelijk komen jullie zeer snel met goed nieuws

Bye the way
Al heel mijn leven klant bij de bank

De oplossing

Alles gaat uitzoeken en mijn geld storten op mijn rekening

3 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Henricus,

    Natuurlijk heb jij recht op het geld dat jij gestort hebt.

    Ik verwacht dat de afdeling die dit onderzoek leidt snel meer duidelijkheid voor je heeft. Mocht je na deze week nog niks vernomen hebben, hoor ik het graag van je, dan kijk ik of ik al wel meer duidelijkheid kan geven.

    Hopelijk is dit niet nodig en is het geld snel bijgeschreven op je rekening.

    Met vriendelijke groet,

    Janwalter
    ABN AMRO Webcare
  2. Auteur
    Henricus
    Datum
    Hoi
    Er is inmiddels een aanzuivering gedaan door de bank tot €7000
    Dat is iig al heel fijn
    Dus nu nog wachten totdat ze het apparaat gaan uitlezen en tellen
    Ik vertrouw erop dat alles goed komt
    BVD
    En groeten
    Henricus
  3. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Henricus,

    Fijn dat het grootste gedeelte in ieder geval al is bijgeschreven. Het onderzoek loopt nog en ook ik ga er vanuit dat het onderzoek ervoor zorgt dat je alles wat je gestort hebt, op je rekening krijgt bijgeschreven.

    Met vriendelijke groet,

    Janwalter
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen