Klacht ABN AMRO: geld storten abn pin apparaat mislukt storting 4200, 150 terug gekregen en 650 staat op rekening

ik heb maandag ochtend 4200 euro gestort, duurde in totaal 30 minuten,
ik kreeg een briefje van de apparaat dat ik 650 gestort had en ik kreeg nog 3 briefjes van 50 terug, driedubbel en gescheurd,

de apparaat is ook meteen op storing gegaan,

daarna heb ik meteen gebeld met de abn,

een goed gesprek gehad met een mederwerker, zou binnen 48 actie ondernomen worden,

nu 48 uur later niets op mijn rekening, en weer gebeld,

kreeg een arrogant persoon aan de lijn, [verwijderd door moderator] volgens zijn zeggen,

hij verteld mij kan 1 uur duren maar ook 3 weken, ik kan niets zeggen en ik kan helaas niets doen....

dat is natuurlijk makkelijk praten, ik mis 3400 euro, daarmee zou ik mijn betalingen doen zakelijk en prive, nu loopt alles in de soep...

beste meneer [verwijderd door moderator] die kon niets doen, hij vond het vervelend voor mij, maar ik kan je niet helpen, op mijn vraag naar iemand anders die ik kon spreken die me wel kon helpen, werd hij kwaad en bleef maar vertellen dat ik gewoon moest wachten,

zo ken ik abn bank niet, volgens mij was enof is abn altijd klantvriendelijk...

maar dus nu niet,

wie kan me helpen hiermee, ik weet me geen raad meer

trouwens ik vroeg nog een bevestiging per mail, maar toen werd dhr [verwijderd door moderator] nog kwader op mij.

ik snap er nix meer van

[verwijderd door moderator]

graag mijn geld op mijn rekening

Beste [verwijderd door moderator],

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben, want EUR 3400 is natuurlijk veel geld! Is er wat misgegaan bij het storten van geld? Dan raden we aan om zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen zodat we een onderzoek kunnen starten. Het is namelijk altijd mogelijk om achteraf na te gaan wat er mis is gegaan en dit dan ook uiteraard te corrigeren.

Ik lees dat het telefonisch contact dat je al met ons hebt gehad allesbehalve soepel verliep en je hierbij begrip miste. Dit is zeker niet hoe we met onze klanten in gesprek willen gaan en ik bied je hiervoor onze oprechte excuses aan. Ik zal dit ook aan de betreffende collega terugkoppelen.

Uit je verhaal begrijp ik dat dit inmiddels ook al in gang is gezet. Hou er wel rekening mee dat het een week of twee kan duren voordat we uitsluitsel kunnen geven over de uitkomst van ons onderzoek. Het is helaas dus nu even afwachten voor we je meer zekerheid kunnen geven. Je mag er op vertrouwen dat we het missende geld zullen bijstorten als er uit het onderzoek blijkt dat er inderdaad iets mis is gegaan.
    Wil je in de tussentijd weten of er al meer bekend is over je navraag, neem dan contact op met onze Servicedesk Cash op nummer 020-6293000. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00u.

dankje voor je bericht,

ik begrijp uit uw schrijven, dat deze kwestie een week of drie kan duren,

ik heb een bedrijf en de bedoeling van mijn storting was dat ik bijvoorbeeld mijn huur enzo kon betalen, dat heb ik vanaf maandag niet kunnen doen,
    vind u het reeel dat het 3 weken moet duren.

volgens mij is het heel makkelijk om iemand naar de pin apparaat te sturen zodat hij kan checken wat er aan de hand is en verdere actie kan ondernemen.

moet ik nu het dupe van worden dat de pin apparaat van de abn bank, storing gaf.. Is niet mijn fout, en ik neem aan dat alles op beeld staat,
    ik begrijp echt niet waarom het allemaal zo lang moet duren.

ik kan 3400 euro niet zo lang missen, zodoende heb ik nu een zeer groot probleem....

maar goed, ik begrijp dat dit alleen mijn probleem is en dat ABN bank hier niets aan kan doen....

maar daar ben ik het dus niet mee eens

Beste [verwijderd door moderator],

Ik snap dat je liever vandaag dan morgen de beschikking hebt over het missende geld.

Het proces om na te gaan wat er mis is gelopen is wat complexer dan iemand naar de betreffende automaat sturen. De rapportages van de stortingsautomaat moeten handmatig worden nagelopen en daar gaat spijtig genoeg wat tijd overheen.

Omdat ik heel goed snap hoe onhandig dit is voor je heb ik nog gebeld met de afdeling die dit behandelt of we een uitzondering kunnen maken of het proces kunnen versnellen. Helaas was dit niet mogelijk. Ik kan geen uitspraken of toezeggingen doen over een eventuele tegoedkoming. Dit bespreken we uiteraard met je zodra het onderzoek is afgerond.
    We zullen dus toch een beroep moeten doen op je geduld.

Met vriendelijk groet,

Beste Heer Arjan,

ik begrijp ook dat het even kan duren maar ik hoorde van je collega dat het zelfs 3-4 weken kan duren,
    U begrijpt wel dat ik niet zo lang kan wachten, ik heb ook mijn verplichtingen, dit ook omdat ik een onderneming heb.

is er geen voorlopige oplossing, ander kom ik echt zwaar in de problemen,
    bepaalde betalingen kan ik wel verschuiven maar bepaalde ook weer niet, bv belastingdienst kan ik niet laten wachten, als ik dat doe moet ik het dubbele betalen en zo zijn er wel meer die niet kunnen wachten..
    ik weet me nu even geen raad meer,
    ik overweeg juridische maatregelen te treffen en ik hoop dat dat niet nodig zal zijn.

ik snap niet dat een bank als abn, de klanten met zo'n kwestie gewoon kan laten stikken.
    ongeveer 10 jaar geleden heb ik een zelfde kwestie met Ing bank meegemaakt,
    die hadden het binnen twee dagen opgelost..
    waarom kan het niet bij de Abn

Murat Uguru
    Beste Murat,

Ik begrijp dat je graag snel over het geld wil kunnen beschikken en je bedrijf ook gewoon doorloopt.

Zoals ik heb aangegeven heb ik nog mijn best gedaan om via de verantwoordelijke afdeling te zorgen voor een tijdelijke oplossing. Bij het treffen van zo’n voorziening spelen meerdere factoren een rol. Op basis van deze factoren hebben we een inschatting gemaakt. Helaas is hier uitgekomen dat een tussenoplossing niet mogelijk is.

Mocht je hierover in gesprek willen gaan dan hoor ik het graag. Gezien de privacy kan ik op Klachtenkompas geen uitgebreide toelichting geven op jouw situatie.

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Beste Murat,

Ik heb zojuist geprobeerd telefonisch contact met je te krijgen. Helaas krijg ik je niet aan de lijn. Daarnaast hebben we nu ook contact via WhatsApp. Ik stel voor dat we daar verder met elkaar in gesprek gaan.

ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?