Klacht ABN AMRO: Geld weg

edmf lammers van toorenburg

De abnamro heeft besloten mijn rekeningen te stoppen. Ik heb geen toegang meer tot mijn betaal en spaarrekening, maar betalingen komen nog wel op de rekenong terecht. Ik vraag me af wat de abnamro met mijn geld doet. Op het moment is mijn geld voor mij noet toegangkelijk. Graag zie ik al mijn geld binnen 24 uur toekomen op NL17RABO0130138053 tnv e lammers van toorenburg

Al mijn tegoeden terugstorten binnen 24 uur op rekening NL17RABO0130138053 tnv e lammers van toorenburg

edmf lammers van toorenburg
    Het betreurt mij dat de abnamro niks van zich laat horen. Graag wil ik nog een keer vragen om mijn geld terug te geven aangezien de abnamro geen recht heeft om mijn geld te houden. Mocht de abnamro niks doen dan draag ik deze zaak over.
    ABN AMRO
    Beste heer/mevrouw,

Wij zijn met de klacht bezig. Zodra wij meer informatie hebben zullen we dat laten weten. Gezien de omstandigheden van dit moment kan het langer duren voordat we reactie kunnen geven.

Rick
    ABN AMRO Webcare
    ABN AMRO
    Beste heer/mevrouw,

Wij hebben dit uitgevraagd bij de afdeling die hierover gaat. Zij hebben aangegeven dat zodra de rekeningen zijn opgeheven en op een tussenrekening staan, dit door hen opgepakt wordt. Dit betekent dat je een brief toegestuurd krijgt die je kunt invullen. Daarop wordt een afreken IBAN gevraagd. Die kun je dan invullen en weer naar ons terugsturen, zodat dit probleem gewijzigd kan worden. Dus er komt nog een brief naar je toe met deze informatie.

Eilis
    ABN AMRO Webcare
    edmf lammers van toorenburg
    Ik heb tot op heden geen toegang tot mijn tegoeden!! Dit alles veroorzaakt door het toedoen van [naam verwijderd door moderator] die ook hier weer geen oplossing biedt!!

edmf lammers van toorenburg
Geen oplossing!! De bank moet stoppen met misbruik maken van hun machtspositie en direct stoppen met hun praktijken

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?