Opgelost door ABN AMRO: Geld wordt vastgehouden

Kiara

De ABN Amro heeft besloten een rekening van ons op te heffen, hier stond nog ruim 1175,= op. Dit bedrag hebben ze een aantal weken geleden op een tussenrekening gezet. Vanaf die tijd zijn we al bezig om het geld over te laten boeken naar een lopende rekening. Iedere keer worden we van kastje naar muur gestuurd. Als we naar het kantoor gaan worden we doorverwezen naar de klantenservice, bij de klantenservice wordt gezegd dat er een beschikbaarheidsformulier wordt opgestuurd. Hoe moeilijk kan dit zijn ? Makkelijk, om andermans geld vast te houden.

Binnen 2 dagen geld over maken naar een lopende rekening !

ABN AMRO
    Geachte mevrouw,Ik heb uw klacht gelezen op klacht.nl en op klachtenkompas. Naar aanleiding van deze klacht heb ik geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. Kunt u aangeven wanneer ik u op werkdagen van 09:00 tot 17:00 kan bereiken? Wachtende op uw reactie.Met vriendelijke groet,ABN AMRO Webcare
    Kiara
    Ik ben morgenochtend bereikbaar tussen 9:30 en 11:00 uur. Mijn telefoonnummer heb ik ondertussen gewijzigd. Het telefoonnummer dat bij mijn klacht vermeld stond accepteerd geen afgeschermde nummers, Vandaar dat u direct naar de voicemail werdt doorgeschakeld. Het nummer waarop ik bereikbaar ben eindigd op 005.
    ABN AMRO
    Geachte mevrouw,Zoals telefonisch besproken gaat u naar kantoor om dit verder af te handelen. Kantoor is op de hoogte welke stappen er moeten worden ondernomen. Met vriendelijke groet,ABN AMRO Webcare
    Kiara
    Ondertussen ben ik op kantoor geweest, en heb de stappen doorlopen. Nu afwachten hoe lang het (nog) gaat duren, voordat het geld wordt teruggestort! Aangezien we ondertussen al 3,5 week verder zijn, er al al meerdere toezeggingen waren gedaan, ga ik de klacht nog niet op afgehandeld zetten, totdat deze ook daadwerkelijk is afgehandeld.
    ABN AMRO
    Geachte mevrouw,Bedankt voor uw bericht.Goed dat u langs kantoor bent geweest en de stappen heeft doorlopen. Ik begrijp dat u de klacht pas afhandelt, wanneer het daadwerkelijk is opgelost. Ik hoop dat u snel uw geld op uw rekening heeft.Met vriendelijke groet,ABN AMRO Webcare
    Kiara
    Graag wil ik toch wel weten hoe lang dit allemaal nog gaat duren. We zijn ondertussen al ruim 4!!! weken verder sinds de opheffing en al die tijd staat het geld op jullie tussenrekening. Mocht het morgen nog niet zijn bijgeschreven, dan ben ik geneigd om het uit handen te gaan geven en alle (gemaakte) kosten te verhalen. Ik krijg een beetje het idee dat het opzettelijk niet wordt overgemaakt !!
    ABN AMRO
    Geachte mevrouw,Vervelend dat u het bedrag nog niet zou hebben.
    Ik ben er achteraan gegaan en het zou gisteren moeten zijn overgemaakt. Wellicht is dit na uw bericht geweest. Kunt u aangeven of u inderdaad het geld heeft ontvangen?Met vriendelijke groet,ABN AMRO Webcare
    Opgelost

Kiara

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?