Klacht ABN AMRO: Geldautomaat telt verkeerd!!!!!!

Klachtnummer
# 433096
Gebruiker
Arasjeeee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kaatsheuvel geld gestort bedrag €340 Het werd geteld als €240
Ik heb er klacht ingediend maar ze zeggen dat het goedgelopen is en dat ik toch maar €240 heb gestort dat is niet waar!!!! Waar is mijn 100€??

Nooit meer geld storten bij een automaat

De oplossing

Graag mijn 100€ terug, tel anders de biljetten ik weet zeker dat er een overschot aan 100€ is.

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Arasjeeee,

    Ik begrijp dat je contant geld hebt gestort bij ons en dat je van mening bent dat er te weinig geld op je rekening is bijgeschreven.

    Ik lees dat wij de transactie al nagekeken hebben en dat deze volgens ons goed verwerkt is. Je bent het niet eens met deze uitkomst. Daarom kan je de klacht voorleggen aan onze afdeling Klachtenmanagement. Dit kan per email naar klachtenmanagement@nl.abnamro.com of schriftelijk naar:

    ABN AMRO Bank N.V.
    Afd. Klachtenmanagement (HQ1125)
    Postbus 283
    1000 EA Amsterdam

    Vermeld een omschrijving van de klacht, je naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres en je rekeningnummer. Verwijs in je brief of email naar het antwoord dat je van ons per email hebt gehad op je klacht. De afdeling Klachtenmanagement bevestigt de ontvangst en geeft aan wanneer je antwoord krijgt. De klacht en het antwoord dat je van ons hebt gehad zullen opnieuw onderzocht en beoordeeld worden.


    Met vriendelijke groet,

    Rick
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?