Klacht ABN AMRO: gepind en kwam geen geld uit

lakesh

Heb gisteren gepind nij filiaal in dieren..er kwam geen geld uit ..maar op de beeldscherm stond trans actie voltooid

Ik wil dat er nagekeken word

ABN AMRO
    Beste lakesh,

Onhandig dat de transactie bij de geldautomaat in Dieren niet succesvol is verlopen, excuses voor het ongemak!

Je geeft aan dat de automaat geen geld uit heeft gegeven en maar dat er op het beeldscherm wel stond dat de transactie voltooid zou zijn. Mocht er alsnog geld van je rekening afgeschreven zijn, dan wordt dit doorgaans direct gecorrigeerd op je rekening. Is dat onverhoopt niet het geval, dan kun je hiervoor een navraag indienen bij je bank.

Ik heb hiervoor tevens contact opgenomen met de beheerders van de automaat. Zij hebben de automaat gecontroleerd. Inmiddels hoort deze weer naar behoren te functioneren.

Ik ga ervan uit je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag!

Rob
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?