Klacht ABN AMRO: gepind en kwam geen geld uit

Klachtnummer
# 372877
Gebruiker
lakesh
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Heb gisteren gepind nij filiaal in dieren..er kwam geen geld uit ..maar op de beeldscherm stond trans actie voltooid

Gewenste oplossing

Ik wil dat er nagekeken word

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste lakesh,

    Onhandig dat de transactie bij de geldautomaat in Dieren niet succesvol is verlopen, excuses voor het ongemak!

    Je geeft aan dat de automaat geen geld uit heeft gegeven en maar dat er op het beeldscherm wel stond dat de transactie voltooid zou zijn. Mocht er alsnog geld van je rekening afgeschreven zijn, dan wordt dit doorgaans direct gecorrigeerd op je rekening. Is dat onverhoopt niet het geval, dan kun je hiervoor een navraag indienen bij je bank.

    Ik heb hiervoor tevens contact opgenomen met de beheerders van de automaat. Zij hebben de automaat gecontroleerd. Inmiddels hoort deze weer naar behoren te functioneren.

    Ik ga ervan uit je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag!


    Met vriendelijke groet,

    Rob
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen