Opgelost door ABN AMRO: Graag geen ICS creditcard jaaroverzicht meer op papier.

Dollekamp

ABN-AMRO (AA) dochter ICS stuurt mij elk jaar een papieren jaaroverzicht m.b.t. mijn creditcards. Nu hoef ik dit overzicht niet op papier te hebben, want het is ook beschikbaar in internet bankieren van AA.
Het stopzetten van dit papieren overzicht blijkt echter niet mogelijk via internet, dus bel ik AA. Die verbinden me door met ICS, en die vertellen mij het volgende: AA heeft ICS verplicht om deze papieren jaaroverzichten te versturen, dit kan niet uitgezet worden tenzij AA haar overeenkomst met ICS wijzigt. Kortom ze konden niets voor me betekenen.
Dus de klacht: AA blijft mij via dochter ICS papieren jaaroverzichten sturen die ik helemaal niet wil hebben.

NB Achterop het jaaroverzicht briefpapier staat: "Stap dan nu over op digitale overzichten"!

Ik stel voor dat ABN-AMRO dit jaar nog deze bizarre verplichting schrapt,
zodat ik volgend jaar niet meer dat papieren jaaroverzicht krijg van
ICS.

ABN AMRO
    Beste heer/mevrouw,

Goed dat u dit signaal aan ons doorgeeft. Ook wij sturen het liefst zo min mogelijk post. Zeker als een overzicht ook online is te raadplegen is het versturen van een papieren versie overbodig.

Ik heb net telefonisch contact met u gehad. Zoals besproken ga ik ervoor zorgen dat u in de toekomst het jaaroverzicht van uw Creditcards niet meer per post ontvangt.

Mijn excuses voor het ongemak. Mocht er nog iets zijn dan hoor ik het graag. Ook via Whatsapp kunt u ons bereiken. Dit kan 24/7 op nummer 06-13660024.

Dhr. R. Witjes
    ABN AMRO Webcare

Dollekamp
Het papieren jaaroverzicht is stopgezet. De bank bevestigde dat ik dat inderdaad niet via internetbankieren kan uitzetten. PS De doorverwijzing naar ICS was onterecht, ze kunnen dit bij ABN-AMRO zelf uitzetten (zodat ICS het niet meer verstuurt).

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?