Klacht ABN AMRO: hele slechte dienstverlening

Samuel

Geachte Lezer,
Ik heb een zakelijke rekening bij de Abn amro bank.
En aangezien ik soms voor handel snel over contant geld moet beschikken had ik aan een medewerker gevraagd om mijn pas limit te verhogen naar het maximaal van 10 duizend euro,vervolgens stelde ze mij een paar vragen waar ik volgens deze medewerker niet snel genoeg op reageerde en vervolgens werd mijn pas gewoon ge blokkeerd vervolgens kon ik niet meer bij mijn eigen geld komen ongelooflijk dit ik ben erg boos en vol ongelooflijk.

Samuel

Graag een andere rekening nummer bij een andere bank

ABN AMRO
    Geachte heer, beste Samuel,

Hartelijk dank voor uw klacht. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als uw pas wordt geblokkeerd. Ik ken de situatie natuurlijk niet tot in detail, maar in sommige gevallen kan een pas inderdaad worden geblokkeerd. Dit gebeurd uit voorzorg en voor de veiligheid van uw geld. Vervelend, maar absoluut niet bedoeld om u te benadelen.

Helaas komt het voor dat fraudeurs proberen cash geld op te nemen, bijvoorbeeld na skimming of diefstal van een pas. Bij een hoog opnamelimiet, zou er in één keer veel geld buitgemaakt kunnen worden. Als een collega er niet helemaal zeker van is dat de juiste persoon het limiet probeert te verhogen, wordt de pas uit voorzorg geblokkeerd. Op een kantoor kan de rekeninghouder de pas op vertoon van een geldig ID bewijs laten deblokkeren. Is dat inmiddels ook gebeurd?

Mocht u in de toekomst nog eens uw limiet willen wijzigen, kunt u dit ook online doen via Internet Bankieren. U bevestigt de wijziging dan net zoals u een betaalopdracht bevestigd met uw eigen code. De wijziging wordt dan direct verwerkt.

Als oplossing wenst u een rekening bij een andere bank, daar kan ik u niet bij helpen. Ik vind het jammer dat deze situatie u op deze gedachte brengt. Nogmaals, een pas wordt absoluut niet zomaar geblokkeerd om u dwars te zitten. Dat neemt niet weg dat ik zeker erken dat het heel vervelend is als u wél de rekeninghouder bent en speciaal naar kantoor moet om de pas te laten deblokkeren.
    Ik hoop, ondanks de vervelende situatie, op uw begrip. Mocht u nog hulp kunnen gebruiken of vragen hebben, horen we dat graag.

Dhr. E. van der Struijk
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?