Opgelost door ABN AMRO: hopeloos

kakkerlak

ik verblijf in ukraine ik heb me bankpas niet meer ik heb abn gebeld ik moest een brief sturen met adres in ukraine met betaling bewijs van de apartement dat ik huur en het zou naar mij toegestuurt worden een nieuwe pas ja ja ja ja ja beloftes en niet nakomen want na 3 weken nog geen pas ik gebeld maar meneer we sturen u geen nieuwe pas naar ukraine nu zit ik dus 7 weken zonder geld in een land waar ik ook nog niet eens naar huis kan omdat ik dus geen geld heb ik weer gebeld heb ik een brief gestuurt om me zoon te machtigen zodat hij bij me geld kan dus ook niet hoe moet ik hier overleven hoe moet ik hier blijven ik ben bijna illegaal hier dank je wel abn amro ik ben nu met de kranten ook bezig om hierover een artikel in de krasnt te laten zetten ik heb een week geleden een zelfmoord poging gedaan ook dit willen jullie op je geweten hebben

dat me zoon bij me geld kan

ABN AMRO

Ik schrik van de inhoud van uw bericht. Ik vind het afschuwelijk dat u zo wanhopig bent in de huidige situatie.

Wij hebben al eerder contact met elkaar gehad via een ander medium. Destijds zijn we tot de conclusie gekomen dat er geen oplossing geboden kon worden voor uw verzoek.

Ik heb opnieuw uw zaak voorgelegd aan het beherend kantoor en ben in afwachting van een reactie. Zodra ik deze heb ontvangen zal ik contact met u zoeken.

Zou u kunnen aangeven op welke dagen en tijden u het beste bereikbaar bent? Ik zal hier dan rekening mee houden.

Dhr. F.M. Pijnenburg
    kakkerlak
    ik heb gelezen op internet op de abn amro site er bestaat een emergency cash dan kunnen ze je ook helpen maar neehoor ik moet 1,50 betalen om hiervoor in aanmerking te komen nou hou die 1,50 dan van me rekening af en ik ben ook gered ik ben elke dag bereikbaar
    en voor 1,50 kan het wel maarja wat netekent 1,50 voor een mensen leven
    ABN AMRO

Ik heb begrepen uit de berichten via het andere medium, dat aanvragen van de Standby Service, waaronder deze mogelijkheid tot emergency cash valt, niet mogelijk is indien u al in het buitenland verblijft op het moment van aanvraag.

Daarnaast is er reeds aangegeven dat om aan uw wens te kunnen voldoen wij een gewaarmerkte kopie van uw identiteitsbewijs moeten ontvangen. Deze kunt u laten maken op de ambassade in de Oekraine.

De contactgegevens van de Ambassade in Kiev zijn als volgt:

Adres: Kontraktova Ploshcha 7
    01901 Kiev
    Telefoon: +38 044 490 82 00 (24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar)
    e-mail: kie@minbuza.nl

Indien u niet in de gelegenheid bent naar de Ambassade toe te gaan, is mijn eerste advies om met hen contact op te nemen en de opties te bespreken om vervoer naar de ambassade te regelen. Gezien uw noodsituatie kan ik mij voorstellen dat zij genegen zijn om direct hulp te bieden. Toezeggingen kan ik echter niet doen.

Indien de ambassade u niet kan helpen met vervoer naar hun locatie is een alternatieve optie om contact op te nemen met het kantoor van ABN AMRO te Zutphen.

Wanneer u belt met +31 10 241 17 20, komt u in contact met een medewerker van ons Advies en Service Centrum. U kunt dan vragen om doorverbonden te worden met het kantoor.
    Het kantoor is geopend op maandag van 13:00 tot 18:00u en dinsdag tot en met vrijdag van 10:00 tot 18:00uur.

Ik heb begrepen vanuit kantoor dat zij u graag willen spreken om te bekijken of er eventueel nog een alternatief te vinden is op de bovengenoemde oplossing voor uw situatie.

Dhr. F.M. Pijnenburg
    kakkerlak
    dit is een goede hoe kan ik bellen zonder geld dat is erg slim van jullie weer
    Geachte heer, mevrouw,

Als u geen beltegoed heeft, dan help ik u graag verder. Ik kan u bellen en in contact brengen met het kantoor of de Ambassade. Als u een telefoonnummer doorgeeft wanneer u bereikbaar bent tijdens kantooruren, dan bellen wij u op een afgesproken tijdstip. Ik hoor het graag van u.

Mw. L. Salama
    kakkerlak
    bedankt voor het luisteren en het oplossen sinds vandaag is het opgelost de manager van de bank heeft me zoon geld gegeven van mijn rekening ik ben gered en nu op naar nederland terug dank u allen dank u
    kakkerlak
    eindelijk na maanden vechten is het gelukt en ben ik gered harteliujk dank

kakkerlak

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?