Klacht ABN AMRO: Hypotheek lijn niet bereikbaar

SammyC

Brief van ABN AMRO: "Laat uw aflossingsvrije hypotheek geen zorgen worden en bel 0900-9210'

0900-9210 wekenlang niet bereikbaar. Lange wachttijden van 20+min.
Na 20 minuten wordt verbinding verbroken.
Telefoonkosten lopen aanzienlijk op (makkelijk verdiend ABN) en niet te noemen uren aan de telefoon voor niets.

Op geen enkele manier bereikbaar, online formulieren die niet werken, geen emailadres waarop je kunt reageren.
Alleen via sociaal media is ABN AMRO bereikbaar. Facebook, Twitter, enz.

En dan nog het lef hebben om te zeggen dat ABN zich aan de privacy richtlijnen moet houden?
Sinds wanneer is openbare sociaal media privé?

Hoe moeilijk kan het zijn om een afspraak op kantoor in te plannen voor een hypotheek verleningen voor mijn moeder van 74jaar?

Hoe onpersoonlijk is het om een hypotheek te verlengen via telefonische contact?
Dit gaat toch niet om een paar euro's?

Op zijn minst verwacht ik persoonlijk contact met uitleg over een toekomstige hypotheek van minimaal 10 jaar.

Of is de aankondiging voor een kosteloos telefonisch advies mbt aflossingsvrije hypotheken alleen maar om te laten zien dat jullie meedenken?

persoonlijk gesprek inplannen ivm verlening aflossingsvrije hypotheek.
Hoe moeilijk kan dit nu zijn?

ABN AMRO
    Beste SammyC,

Wat onhandig dat het zo lastig is om met onze hypotheekafdeling in contact te komen om een (fysieke) afspraak in te plannen voor uw moeder.

Telefonisch zijn mijn collega's momenteel inderdaad wat lastig te bereiken, vanwege de huidige drukte. Sorry voor dit ongemak.
    Via onze site kunt u echter aangeven dat u een afspraak in wilt plannen (https://abn.com/3cqO5Vj). U wordt dan teruggebeld door een collega die u verder kan helpen. In dit formulier kunt u tevens aangeven op welke dag u hiervoor gebeld wilt worden.

Ik hoop dat u op deze manier verder komt. Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag!

Rob
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?