Klacht ABN AMRO: Hypotheekrente wijzigen werkt niet

# 197282
PeterBo

Via Internet bankieren ben ik niet in staat om de hypotheekrente te wijzigen. Al 3 dagen komt er een melding : "technische fout, probeer het later opnieuw". Ik heb telefonische contact gehad met medewerkers , maar die weten ook niet wat er aan de hand is.

Een werkend systeem zodanig dat ik mijn hypotheekrente kan wijzigen of een medewerker van de bank die het dan maar handmatig in gang zet.

ABN AMRO
    Beste Peter,

Door een verstoring is het op het moment inderdaad niet mogelijk om de hypotheekrente van je hypotheek te wijzigen via Internet Bankieren.

We werken er hard aan om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mijn excuses voor het ongemak. Zodra hierover meer bekend is laat ik het weten.

Dhr. R. Witjes
    ABN AMRO Webcare
    PeterBo
    Inmiddels heb ik via Bankmail vernomen dat het systeem weer operationeel is.
    Ik heb ingelogd en ervaren dat het ook zo is.
    ABN AMRO
    Beste Peter,

Goed om te horen dat het systeem weer operationeel is en dat je hiervan op de hoogte bent gesteld.

Ik ga er vanuit dat je klacht bij deze dan ook opgelost is en stuur een afhandelverzoek mee. Mocht er toch nog iets spelen, hoor ik het uiteraard graag van je.

Dhr. J. van Vloten
    ABN AMRO Webcae

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?