Klacht ABN AMRO: Hypotheekrente wijzigen werkt niet

Klachtnummer
# 197282
Gebruiker
PeterBo
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Via Internet bankieren ben ik niet in staat om de hypotheekrente te wijzigen. Al 3 dagen komt er een melding : "technische fout, probeer het later opnieuw". Ik heb telefonische contact gehad met medewerkers , maar die weten ook niet wat er aan de hand is.

De oplossing

Een werkend systeem zodanig dat ik mijn hypotheekrente kan wijzigen of een medewerker van de bank die het dan maar handmatig in gang zet.

3 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Peter,

    Door een verstoring is het op het moment inderdaad niet mogelijk om de hypotheekrente van je hypotheek te wijzigen via Internet Bankieren.

    We werken er hard aan om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mijn excuses voor het ongemak. Zodra hierover meer bekend is laat ik het weten.

    Met vriendelijke groet,

    Dhr. R. Witjes
    ABN AMRO Webcare
  2. Auteur
    PeterBo
    Datum
    Inmiddels heb ik via Bankmail vernomen dat het systeem weer operationeel is.
    Ik heb ingelogd en ervaren dat het ook zo is.
  3. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Peter,

    Goed om te horen dat het systeem weer operationeel is en dat je hiervan op de hoogte bent gesteld.

    Ik ga er vanuit dat je klacht bij deze dan ook opgelost is en stuur een afhandelverzoek mee. Mocht er toch nog iets spelen, hoor ik het uiteraard graag van je.

    Dhr. J. van Vloten
    ABN AMRO Webcae

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen