Klacht ABN AMRO: IBAN

Klachtnummer
# 70263
Gebruiker
j.timmermans10
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kan nog altijd niet inloggen met mijn IBAN nummer, moet bij betalingen wel dit nummer hebben. Is dit service?
Met een vriendelijke groet J.T.

De oplossing

Aanpassen zo spoedig mogelijk!! Liefst vandaag nog!

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor u bericht over onze service. Het is vanaf 1 augustus 2014 wettelijk verplicht om in heel Europa één standaard te gebruiken als het gaat om geld betalen en geld ontvangen. Om dit te bereiken moeten de banken hun oude (betaal) infrastructuur sluiten. Het gebruiken van de “oude” rekeningnummers is vanaf dan niet meer mogelijk. Dit geldt ook voor de ABN AMRO Bank.U geeft aan dat u voortaan wilt inloggen met uw IBAN, dit is een duidelijk signaal. We gaan uw suggestie doorgeven aan de juiste afdeling. Dank u wel voor het delen van uw ervaringen.Bekijk voor meer informatie over IBAN: www.overopiban.nlMet vriendelijke groet
    ABN AMRO Webcare
    Mw. D. Piquet

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen