Opgelost door ABN AMRO: Ijskoud raar personeel, robots zijn vriendelijker

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 424351
Gebruiker
Clownhippie
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wij hadden contact gehad met ABN amro en konden zonder afspraak langs bij hun kantoor in Elst gld. Wij kwamen daar aan en werden zeer onvriendelijk te woord gestaan.
Na wat onvriendelijke vragen melde de mvr dat wij een afspraak moesten maken. Vandaag konden ze niet. echter was het rustig, dus en zatten ze voor wij binnen kwamen rustig met elkaar te beppe.
Dus tja..
Geen warm welkom.

De oplossing

Nou, gezien we vooraf na vraag hadden gedaan en nu voor het blok zijn gezet, wensen wij een compensatie betreft de bus kosten van Gendt naar Elst en terug van Elst naar Gendt.
Bij elkaar +/- 9€

3 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Goedemiddag Clownhippie,

    Bedankt voor ons telefoongesprek van zojuist.
    Nogmaals excuses voor de ervaring op ons kantoor. Ik zal een signaal versturen naar het kantoor hierover.

    Fijn dat we een goed gesprek hierover hebben kunnen voeren.
    Zoals belooft vergoed ik de gemaakte reiskosten.

    Met vriendelijke groet,

    Bas
    ABN AMRO Webcare
  2. Auteur
    Clownhippie
    Datum
    Ik heb idd een goed gesprek gehad met hen. Ik maak me wel zorgen over de ontwikkelingen bij de banken in Nederland, richtingen particulieren klanten.
    Maar goed, duidelijk was er iets mis gegaan. Dhr beloofd ons tegemoet te komen met een bedrag om te reiskosten enige sinds te compenseren.
    Dat waarderen wij wel.
    Betreft het openen van een product bij hen,,, online lukt het ons niet.
    En tja,, na dit warm bedoel ijskoud welkom hebben wij onze twijfels.
    Maar dhr heeft ons aangeboden opnieuw te willen kijken of het als nog mogelijk is dit opnieuw te proberen.
    Hier denken wij nog over na...

    Ik wil de klacht goed afsluiten, maar wacht nog op compensatie ;)
    De beloofde reiskosten vergoeding.

  3. Auteur
    Clownhippie
    Datum
    De klacht is netjes opgelost.
    Inmiddels staat er een afspraak gepland met kantoor Arnhem.
    Dit we op kantoor elst ons niet welkom voelde.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Clownhippie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Reis kosten vergoed Afspraak gepland op andere kantoor in regio
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?