Klacht ABN AMRO: Ik kan niet inloggen in internetbankieren

# 312007
Dominique 30801

Ik ben recent overgestapt naar ABN en heb moeite met het inloggen in internet bankieren. Ik krijg steeds de melding “Met het ingevulde rekeningnummer en pasnummer heeft u geen toegang tot bankdiensten via internet. Controleer of u de juiste pas gebruikt.” ik heb dit op Twitter nagevraagd en toen zei iemand dat ‘t waarschijnlijk kwam omdat ik nog geen 18 ben en mijn ouders dit soort bevoegdheden aan moeten zetten, maar dat hebben ze al gedaan. Toen zei iemand anders dat het waarschijnlijk kwam omdat mijn internet bankieren nog gekoppeld is aan mijn oude pasnummer, die ik niet heb omdat dit mijn eerste betaalpas is bij ABN. Ik heb echt geen idee wat ik moet doen.

Dat Ik gewoon kan internetbankieren.

ABN AMRO
    Beste Dominique,

Wat irritant dat het niet lukt om op Internet Bankieren in te loggen. Dat moet op te lossen zijn!

Je hebt een foto meegestuurd waarop de foutmelding te zien is die je krijgt. Hierop zie ik dat je onze Mobiel Bankieren app probeert te registreren. Je ouders moeten je apart toestemming geven om onze app te kunnen gebruiken. Dit is op de volgende manier regelen:
    - Laat één van je ouders inloggen op zijn/haar eigen Internet Bankieren.
    - Laat je ouder gaan naar ‘Beheer’ en dan ‘Rekeningbevoegdheid instellen’.
    - Hier kan het gebruik van de Mobiel Bankieren app voor jou aangezet worden.

Ik hoor graag of het lukt. Lukt het je ouders niet om dit in te stellen? Stuur dan het telefoonnummer van één van je ouders zodat ik even kan bellen om hierbij te helpen.

Groet,

Rick
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?