Klacht ABN AMRO: Ik vind het schandalig dat je zelfs hoge bedragen ook in de muur moet dumpen.

Klachtnummer
# 263818
Gebruiker
christine laporte b.v.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het storten van geld.

De oplossing

Moet je kunnen doen in een aparte ruimte.

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer, mevrouw,

    Ik kan me voorstellen dat het niet altijd prettig is om contant geld via een automaat te moeten storen. Helemaal als het om een groot bedrag gaat en de ruimte bij de automaat niet afgesloten kan worden.

    Dat het storten van geld via een automaat gaat, komt doordat onze kantoren geen contant geld meer voorradig hebben liggen. Hier zijn we mee gestopt om de veiligheid in onze kantoren te vergroten en de kans op een overval te verkleinen.

    Ik verwacht daarom ook niet dat dit in de toekomst zal veranderen. Uiteraard geef ik uw verzoek om in een afgesloten ruimte contant geld te kunnen storten door aan de verantwoordelijke afdeling.

    Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen