Klacht ABN AMRO: Ik wil geen Andoid of IPhone

sad Niet opgelost
EenbedrijfinAlmere

Een week van de voren een melding dat Windows Mobile niet langer wordt ondersteund? - Wij werken met het hele bedrijf al jaren met tevredenheid op Windows Phone en zullen dat ook blijven doen. Als ABN dat niet langer ondersteunt wordt het tijd om de bedrijfsrekening te verhuizen naar een andere bank.

ABN AMRO
    Goedemiddag heer, mevrouw,

Heel begrijpelijk dat je teleurgesteld bent in het feit dat je niet meer kunt Mobiel Bankieren op de Windows Phone. Vooral als jullie hier met het hele bedrijf mee werken. Dit brengt voor jullie gevolgen met zich mee. Ik hoop toch dat wij jullie als klant kunnen behouden. Ik snap dat je tijdiger geïnformeerd wilt worden over dit soort veranderingen. Ik heb je feedback dan ook intern besproken en als suggestie doorgezet. Ik wil je wel uitleggen waarom ABN AMRO gestopt is met Mobiel Bankieren op de Windows Phone.

We verbeteren onze app voortdurend en brengen regelmatig nieuwe updates uit. In de nieuwste versies van de app houden we rekening met nieuwe technische mogelijkheden van iOS en Android. Deze mogelijkheden kunnen we helaas niet bieden voor Windows Phone. Daarom hebben wij besloten om de verouderde app voor de Windows Phone te stoppen. Dit geldt ook voor sommige andere grote banken.

Uiteraard kunnen jullie blijven Internet Bankieren en ook op je mobiel kun je met je vijf cijferige code inloggen via de browser. Ik snap dat het niet meer zo ideaal is als voorheen, maar wij willen natuurlijk wel een Mobiel Bankieren App aanbieden op een telefoon met alle nieuwe en veilige functionaliteiten.

Hoewel ik niks aan de beslissing kan veranderen, denk ik graag met je mee. Mocht je het fijn vinden om hierover te bellen, dan hoor ik graag van je wanneer je bereikbaar bent tijdens kantooruren.

ABN AMRO Webcare
    Mw. L. Salama
    EenbedrijfinAlmere
    Ik blijf het jammer vinden en zijn ons ook druk aan het oriënteren naar een andere bank.

Ik snap dat het te duur is om de nieuwe functies van de app in de andere platformen ook nog eens voor Windows Phone te moeten ontwikkelen.

Overigens betreffenb deze nieuwe functies zaken zoals het "naar de pot overmaken in het buitenland"; allemaal erg leuk allemaal, maar niet relevant voor de zakelijke gebruiker.

Eén opmerking van u klopt echt niet:
    "... maar wij willen natuurlijk wel een ... App aanbieden op een telefoon met alle ... VEILIGE functionaliteiten."

Als er één platform niet veilig is, is het wel Android, en niet Windows Phone!:

Mvgr.

EenbedrijfinAlmere

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?