Klacht ABN AMRO: Incasso terugboeken duurt veel te lang.
Details
De klacht
Terugboeken incasso duurt veel te lang. Er is een groot bedrag van bijna 600 euro afgeschreven van mijn rekening waar ik het absoluut niet mee eens ben. Ik heb deze ook teruggeboekt. Omdat het vandaag vrijdag is krijg ik dit bedrag dus pas maandag terug wat betekend dat ik mijn hypotheek en lening vandaag niet kan betalen en het weekend zonder geld zit. Via whatsapp van abn gevraagd of ik het vandaag nog terug kan krijgen maar het antwoord was dus NEE dit is niet onze procedure wij kunnen u niet helpen. Als ik klant was geweest bij de rabobank had ik het nu al terug gehad. Zo ga je toch niet met je klanten om. Het kan ze gewoon niet schelen dat ik nu een probleem heb. Ik denk dat hier eenmalig echt wel een oplossing voor is. Maar ja blijkbaar vind de ABN van niet.De oplossing
Probleem vandaag nog oplossen. Zodat ik een fijn weekend heb als klant.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.