Klacht ABN AMRO: Inlog fout

Klachtnummer
# 523020
Gebruiker
Emir Bayram
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wil inloggen op de ABN ambro app maar er staat: De combinatie van de identificatie code, rekeningnnummer en pas nummer is onjuist.
Controller nogmaals uw gegevens.
U mag het in totaal 3 keer proberen.

De oplossing

Het probleem oplossen

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Emir Bayram,

    Dank voor je bericht op dit forum.

    Aan de melding die je te zijn krijgt lijkt het erop dat er een koppeling niet helemaal goed staat voor toegang. De exacte reden kan ik helaas niet zien via dit forum. Daarom wil je vragen contact op te nemen met de helpdesk internet bankieren via: 0900-9216. Zij kunnen je helpen met dit probleem.

    Met vriendelijke groet,

    Gabie
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen