Klacht ABN AMRO: Internet bankieren

Klachtnummer
# 299137
Gebruiker
Richard-Celinda-levi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er hebben nieuwsbrieven jullie deur verlaten dat mensen onder bewind ook internet bankieren krijgen
Welke datum gaat dit in?
Zou 2de kwartaal zijn en dat is het nu

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Ik snap dat het voor klanten onder bewind fijn is om te kunnen Internet Bankieren. Ik heb net met onze bewindvoerdersafdeling gesproken. Ook zij snappen dat dit fijn zou zijn voor de klant onder bewind en zijn de mogelijkheden hiervoor aan het onderzoeken.

    Op dit moment is het dus nog niet mogelijk en het is ook niet duidelijk wanneer dit wel kan. Ik vind het dan ook vreemd om te horen dat er een nieuwsbrief is ontvangen waarin vermeld staat dat dit in het tweede kwartaal beschikbaar is. Ik wil hier intern een signaal/melding van maken. Heb jij een foto of print screen van deze nieuwsbrief voor mij?

    Met vriendelijke groet,

    Janwalter
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen