Klacht ABN AMRO: kan (verloren) bankpas niet telefonisch laten blokkeren!!!

Klachtnummer
# 318139
Gebruiker
R. Luhukay
Datum
1 reactie

Details

De klacht

bankpasje verloren. gebeld met het servicenummer 0900 0024 om pasje te laten blokkeren. echter kan dit niet!!! moet het zelf doen via internet of de app. er is mij zelfs gevraagd of ik mijn pincode heb gedeeld met derden!!!

De oplossing

telefonisch blokkeren van bankpasje

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk dank voor het delen van uw klacht. Ik snap dat u uw pas z.s.m. wil laten blokkeren op het moment dat u hem bent verloren.
    Belangrijk is de vraag of het inmiddels wel gelukt is om de pas te (laten) blokkeren en een nieuwe aan te vragen?

    Ik kan aan het eerdere telefoongesprek dat u heeft gehad helaas niets veranderen. Uiteraard maak ik wel een officiële melding van uw klacht.

    Graag hoor ik of ik u nog telefonisch kan helpen met het blokkeren en eventueel aanvragen van een nieuwe pas. Laat me in dat geval weten wanneer u het beste telefonisch bereikbaar bent.

    Alvast bedankt!

    Vriendelijke groeten,

    Evert-Jan
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen